• älskarlivet81

Gekås vol 14

firepuzz skrev 2011-09-08 21:49:02 följande:
    får ju en från babyproffsen=) inte hämtat den än bara... tips på våtservetter och tvättlappar? om det finns någon mer som har åsikt?
    Fast refiller till den kostar skjortan! 
  • älskarlivet81
    Krabbolina skrev 2011-09-17 16:19:01 följande:
    vad jag minns så är hela baksidan öppen.
    Så bra! Ska kanske köpa en sådan till min dotter, hon är bara 15 månader, men det kan ju ligga till sig till nästa jul eller något :)
  • älskarlivet81
    Krabbolina skrev 2011-09-17 16:26:32 följande:
    jag hade nog väntat med att köpa ett tills man märker om hon är intresserad av att leka med typ dockhus, och om hon då även gillar pippi.
    Jo men då kanske det kostar betydligt mer så vi tänkte köpa på vinst och förlust.. Pippi kommer hon säkert gilla, vilket barn gör inte det :D Handlar ju mycket om vad man introducerar för barnet. Något annat dockhus kommer vi ändå inte köpa till henne för det är alldeles för dyrt.
  • älskarlivet81

Frågar igen:
    Finns det fina barnlampor som  man kan ha i fönsterkarmen?
    Finns det gardiner, s.k. kappor, med barnmotiv och/eller julmotiv? 

• älskarlivet81
    lindalake skrev 2011-09-17 18:02:25 följande:
    ja det finns barnlampor. om du tycker de är fina är en annan femma
    Hehe, vad finns det för motiv? 
  • älskarlivet81
    lindalake skrev 2011-09-17 18:41:02 följande:
    man kan köpa en lampa i form av en polisbil lr brandbil typ. det är de jag har i huvudet. de ser inte ut som leksaksbilar utan mer som gammaldags fordon i glasfiber...svårt att beskriva
    ok, verkar inte vara sådana vi vill ha, vi vill ha typ bordslampor, och gärna med lampskärm i plast, då vår dotter har en benägenhet att dra ner allt som står i fönsterkarmen.
Svar på tråden Gekås vol 14