• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Ruso skrev 2010-07-30 09:10:57 följande:
    Men, blir det 100%  då? Blir det inte en lagning som håller ett tag, tex som när man lagar galon?
    Får man lagningslappar på Pop även om det är äldre modeller, och vart köper man liquisole?
    Jag har fått lappar när jag har frågat efter det, Lagningen håller,allra bäst från insidan.
    www.stadium.se/mode/damskor/skotillbehor/032990/boston-liquisole
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    sarsparis skrev 2010-07-30 20:13:33 följande:

Nån som har koll på hur det varit på gekås i veckan? sjukt mycket folk eller? idag har jag förstått att det var mycket, gissar att det var regnet kanske.....ska försöka fixa barnvakt till veckan och åka bara det inte finns risk för kaos där.

Igår var det besöksrekord med ca 27 000 besökare enligt Hallandsnyheterna
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Enensammamma skrev 2010-07-31 19:38:06 följande:
    Jag tvättade inte vår vinteroverall på hela förra vintern.

Lindex hade inte fått in några ytterkläder höst/vinter i min stad än. Hade tänk köpa regoverallen idag annars
    Jag har hittat regnoverallen i en annan stad men för att kunna nyttja kupongen fick jag köpa den i en annan storlek för att imorgon byta den
    Hon i kassan sa att det har varit många som efterfrågat den och att tydligen inte alla butiker får hem den. Sen om det stämmer vet jag inte...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Enensammamma skrev 2010-08-03 09:34:50 följande:
    Vi har exakt samma smak Jag är ofta glad att jag har en tös eftersom pojkkläder ofta (inte alltid) är så förbaskat trista. HATA SPINDELMANNEN

Tycker deras pyjamasar är små på överdel och gigantiska på underdel. Brukar få köpa 2 i olika strl
    Jag tycker att deras pyjamasar alltid har varit små i storlekarna- så jag har istället börjat köpa pyjamasarna på Lindex som ofta har trevliga kuponger.

Jag avskyr också Spindelmannen(och även Kittykatten,Blixten och gud vet vad alla heter) men på pyjamasar och kalsonger går det bra. Vi möts lite på halva vägen där,jag och sonen

Vill man ha färgglada kläder så tipsar jag om danska barnkläder-mycket färg,roliga mönster och bra andrahandsvärde
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Krabbolina skrev 2010-08-03 10:15:15 följande:
    jag köper en del på tradera för jag har ingen affär i närheten som säljer danskt, men jag bor nära danmark

Gillar iaf Me too (det är väl danskt?)
    Japp, det är danskt! Likaså Molo,Småfolk och Katvig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Krabbolina skrev 2010-08-03 10:22:41 följande:
    Molo verkar bli tvättblekt, trist tycker jag för de har fräcka mönster.

Katvig har jag bara en velourjacka ifrån.

Småfolk har jag inte testat, är de "normala" i storlekarna?
    Vi använder i snitt en Molotröja 3 ggr så att de blir tvättblekta är inget som hinner störa oss..Dock handlar jag aldrig begagnat på Tradera just därför att jag har blivit besviken alltför många ggr.Sonens Molofavvisar åker i loppislådan, skulle inte kunna med att sälja de trots att andra tydligen kan med att sälja skruttigt skickObestämd
    Katvigs ränder är superfina och bra att matcha till t ex Småfolk.
    Småfolk är mest retro och de senare kollektionerna är normala i storlek tycker jag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Enensammamma skrev 2010-08-03 10:27:13 följande:
    Jag har mkt danskt också men jag tröttnar så fort på allt mönster som är så svårt att matcha. Dessutom tycker jag faktiskt att andrahandsvärdet gått ner ganska mkt på tradera.

Det är inte så viktigt för mig att få tillbaka massa pengar. Kläderna blir ju iaf fläckiga ofta på dagis osv
    Klart de blir fläckiga men hittills har vi lyckats bli av med alla fläckar- har en extremt stor uppsättning med olika fläckborttagningsmedelCool

Andrahandsvärdet har gått ner men jag märker sällan av det,mina går så gott som alltid bra
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    elsy skrev 2010-08-11 08:26:29 följande:
    Nån dom vet om Skobo har tretorn skor? Storlekar, färger? Fodrade? Pris?
    Väldigt tacksam för svar =)
    De har iaf haft det de senaste två säsongerna,goretex basketkängorna till herr kostade då 899:-
    Sen fanns det även likadana till barn.
    Jämfört med Ellos priser så låg de ungefär 30% lägre på sina Tretorn...tills de reade
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Trinis skrev 2010-08-16 14:23:13 följande:
    Hej,

Finns det någon snäll människa här.
    Jag har ingen bil och därför svårt att ta mig till Ullared, jag har fått nyss om att snuttefilten som min son älskar över allt annat nu har återkommit till Ullared och jag undrar därför om någon ska till Ullared och som kunde tänka sig att köpa med en eller två snuttefiltar för mig.
    Det är en snuttefilt som är som en pepparkaka.
    Hej!

Jag kan fixa till dig- vet att vi pratade om den när vi var på Molosalg och jag tänkte faktiskt på dig när jag var där sist
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14