jag var där i torsdags och i går, kan säga att det var hur lugnt som helst på torsdagen och igår var det mycket mer folk! Så jag skulle inte åka en fredag om man skulle vara där en dag nu framöver utan någon annan vardag! Inte för att det är att jämföra med när det är mycket folk på sommaren eller i nov men ändå jobbigt tycker jag när det är mycket folk!
hannis00 skrev 2010-03-05 12:18:54 följande:
Hur mycket brukar ni handla för när ni åker?
Jag köper det jag behöver (och en hel del jag inte visste att jag behövde

) när vi är där så det brukar gå åt några tusenlappar. Sedan har jag inte koll på vad schampoo kostar på ÖoB tex det kanske är lika billigt eller skiljer någon krona men är jag ändå på Ge-kås handlar jag där, åker inte en extra tripp till ÖoB eller annat ställe för att de har lika billigt här hemma. Det är ingen affär jag handlar i så det blir i så fall en extra tur bara för det!
Det är ju såklart smartare att ha priskoll och att man som många andra handlar vinterkläder osv, men att handla kläder så man inte ska behöva köpa på ett helt år skulle aldrig funka för mig! Jag köper det jag tycker är snyggt! Om jag bara skulle köpa sådant vi behöver skulle det inte bli något annat än förbrukningsartiklar tror jag och typ ny vårjacka till sonenoch så....

Så enligt många är jag ju hemsk som bidrar till konsumtionssamhället - men ja that´s me...(å andra sidan går och cyklar jag nästan jämt haha så det kanske jämnar ut sig!?)
Ska lägga in bilder i BT!