• charmmiss

Gekås vol 14

flumbullen skrev 2010-09-18 23:14:08 följande:
    Samma här, åker oxå ner morgon!
    får vi hoppas på massor av fynd!!
  • charmmiss
    Solan01 skrev 2010-09-19 07:55:06 följande:
    Ja, det var ganska mycket folk. Vi kom dit kl. 7 och då var det bara att gå in, men när vi gick ut och lastade av vagnarna vid 11.30 var det kö in. Och sen på eftermiddagen var det ganska tjockt med folk, men det gick att ta sig fram.
    ok, får hoppas det är mindre med folk idag. åker om nån timme eller så.
  • charmmiss

vad surt, var där i söndags och handlade bl.a en ugnsfast form, när jag kommer hem så ser jag att det är en spricka i den

• charmmiss
    Ängelii skrev 2010-09-20 22:37:42 följande:
    Ring kundservice, de brukar vara väldigt behjälpliga
    tack för tipset, ska göra det.
  • charmmiss
    SweetBaby skrev 2010-09-22 15:19:38 följande:
    Mina köp från i söndags finns nu att se i mitt galleri.

Tyckte det kändes väldigt utplockat i söndags, brukar det vara det på just söndagar?
    Det var också första gången jag fick med mig saker som det var fel på.

Köpte ett par mamma mys byxor. Det var gummiband där nere vid foten men på ett par byxor var det bara på ena.
    Sen köpte jag ett par vantar som var två höger vantar haha.
    Lämnade byxorna till svärmor och vantarna kan man ändå använda, men det kändes ändå lite surt.

Var också ute efter Protech finetex overallen till sonen men den hitta jag inte. Hoppas den jag köpte håller tätt nu bara.  
    jag var oxå där i söndags, tyckte det mesta fanns, förutom svarta åkpåsar som jag ville ha.
    Är så glad att jag inte behövde ytterkläder till barnen, eller kläder öht till barnen köper jag inte där. Det är oftast mest folk bland kläderna. kom knappt fram med vagnen där.
    den ungsfasta formen som jag sa hade en spricka i sig, ringde kundtjänst idag som jag blev tipsad om i tråden, de skulle skicka en ny till mig. bra service!
  • charmmiss
    SweetBaby skrev 2010-09-22 15:40:44 följande:
    Det var väl mest på barnavdelning jag tyckte det kändes urplockat. Jag gick ändå dit flera gånger. 
    Jag hade väl bara otur.  
    ja men det kan ju stämma, var ju mycket folk där, själv kollade jag inte så noga, köpte bara lite strumpor o strumpbyxor.
  • charmmiss
    DecemberBebis skrev 2010-11-04 15:02:35 följande:
    nån som vet om dem har barndatorer ? fisher price eller hello kittys , och pris ? funderar på en sån tills dottern fyller 4 år
    vi köpte min första PC för 229kr  till vår stora tjej som fyllde 4 förra lördagen. Den är väldigt bra. Hon hade en dator sen tidigare, men min man som är it-tekniker tyckte inte den var tillräckligt bra
  • charmmiss
    DecemberBebis skrev 2010-11-04 21:33:40 följande:
    ok , vad är det för "spel" på den ? på fisher price är där med bokstäver osv..
    * lär dig bokstäver
    * Lär dig uttal av bokstäver och föremål
    * Var är det
    * hitta bokstaven
    * räkna former
    * roligt musikspel.
Svar på tråden Gekås vol 14