Gekås vol 14
Bästa matstället är Stantons och sämsta matstället är P Ps i allafall pizzorna på PP är så äckliga. Det är mitt tips.
Bästa matstället är Stantons och sämsta matstället är P Ps i allafall pizzorna på PP är så äckliga. Det är mitt tips.
Jag chansar på att det kommer bli en del folk i helgen. Alla stugor på campingen är upptagna. Tur vi bokade i Mars.
Men allt beror på vädret med kanske. är det fint väder kanske som som inte bor närmast åker dit.
Längtar i allafall att få vara där lördag-söndag
Åhh längtar. På lördag morgon drar vi till ullared.. går där nere på gekås både lördag och söndag
Hoppgungor såg jag igår... men vet inget pris eller något. tror den jag såg var röd...
vindrutetorkare till bilar finns! Men ingen aning om märken eller pris. men något känt märke har jag för mig. kanske finns olika
Hej!
Någon som ska ner till gekås snart? Inboxa mig snälla!
Damkläder finns oftast upp till stl 46 i "vanliga" dam avdelningen. Sen finns det en avdelning för större (vet inte hur lång tupp dom går). Kan även rekommendera att kolla in på mammaavdelningen. Köpte en assnygg tröja där, använder sen som klänning nu..
Hej!
Vad kostar mc:n som finns på gekåsbloggen och passar till vilken ålder? Berätta allt ni vet om denna
799 kr hörde jag priset på säckarna på bloggen men vet inte om det stämmer.
amningsrum finns det har jag för mig men att man får säga till i informationsdisken. kan ha ändrat men har för mig jag läste det sist jag var nere