• Moonlight83

Gekås vol 14

Använde amningsrummet senast för 2 månader sedan.Finns nog bra ett.Fråga efter nyckel i informationsdisken inne i själva butiken där man bland annat kan skaffa gekåsbetalkort.Var jätet skönt at komma bort från allt folk då vi hade en 4 månaders med oss.

• Moonlight83

Någon som sett om det finns lära gå hjärm och någon aktivitetsleksak att hänga i spjälsängen som de kan sitta och pilla och leka med.Gärna om ni vet pris med.

• Moonlight83

Någon som har koll på priser på Gekås bilbarnstolar,dottern är 7 månader nu så det är snart dags att byta.

• Moonlight83

Badinsats till badbalja och badstol finns.Badinsatsen finns en för 39-49kr och en för ca 149-.Badstolen tillbadkar kostar 149:-
    Skötväska 199:
    Åkpåse ca 239:-
    Amningskudde 129kr

Miss Obsessive skrev 2010-10-05 02:59:57 följande:
    Nu har jag hängt ett tag i den här tråden och läst lite vad ni andra fyndat för att få lite egna tips på vad man bör hålla ögonen på. En sak jag inte kan sluta förundras över är när en del väljer att åka dit! Hur kan någon få för sig att det är en bra idé att åka till Ullared en helgdag och så nära in på lön dessutom? Förstår att det kan vara svårt att komma ifrån på veckorna när man har familj, men det borde ju inte vara svårt att räkna ut att det är som mest besökare på helgerna! Förvånad

BEBBO vilket bra tips om att gå till barnavdelningen först, det hade jag nog aldrig tänkt på själv Glad 
    Jag har tänkt handla en hel del babysaker när vi åker nästa vecka och har en lång lista på saker jag tänkt köpa (med förståelse för att hälften på listan säkert inte finns). Har även tänkt köpa julklappar (helst pedagogiska leksaker) till min systerdotter, som blir 9 månader i december. 

Skulle gärna vilja veta om något av följande finns att få tag på;

Sängkläder till spjälsäng, åkpåse vagn, skötväska, örontermometer, portionsförpackningar i silikon till mat (som man kan frysa in), gravidkudde, stödstrumpor, aquababy badstol.. Finns mer på listan, men det får jag lägga till i morgon, nu är det definitivt hög tid att sova! 

• Moonlight83
    Nifelheim skrev 2010-10-06 11:31:15 följande:
    Hur mycket pengar brukar ni i genomsnitt göra av med på ett gekåsbesök?
    Har senaste 5 besöken handlat för ca 4000-6000:-. Både till mig,sambon och dottern samt lite till hemmet.
Svar på tråden Gekås vol 14