• Havsjungfrun

Gekås vol 14

draken spyro skrev 2012-03-14 07:21:27 följande:
    När är det påsklov i år? alltså när bör man inte åka i april? :)
    V. 15 här i mellersta Bohuslän. Ligger olika om det är före eller efter påsk beroende på om påsken är sen eller inte.
  • Havsjungfrun
    Mandel skrev 2012-03-13 07:19:19 följande:
    Blev kidnappad i helgen och utkörd till Ullared -Gekås, av våra vänner då vi mobbat dem för att de åker dit ibland.
    Både maken och jag förväntade oss att det skulle vara mycket större än vad det var och jag kan inte påstå att priserna var så himla fantastiska heller så det skulle löna sig att ta ledigt ifrån jobbet och åka 60mil för att handla där. Ska man även övernatta så försvinner det ju ännu mera pengar...

Passar man på att handla på erbjudanden och med rabattkuponger i vanliga butiker här hemma så slipper man åka dit och trängs och man slipper spara pengar och skriva långa listor och trassla.
    Jag köper och bunkrar när det är bra priser här hemma så en del av de produkter som finns i mitt lager har jag till och med köpt för en billigare peng än på Gekås.
    Och den största vinsten är att slippa allt folk!
    Beror ju på vad man har för behov. Sedan kan man absolut inte tro att allt är billigt bara för att det är GeKås heller, utan jämföra priser precis som man gör i vanliga fall.
  • Havsjungfrun
    Rullgardin skrev 2012-03-17 13:22:48 följande:
    Har dom cyckelhjälmar till små barn på gekås och vad ligger dom i pris isåfall ?
    De har inte med gröna spännen tror jag.
  • Havsjungfrun
    LiveHappy skrev 2012-04-24 17:24:54 följande:
    Hur är det med skor för barn där? Finns det gott om det? Funderar på att köpa skor till henne på stan imorron annars. :P
    Inte på Gekås.
  • Havsjungfrun
    marcitron skrev 2012-05-12 19:07:37 följande:
    Jag har bara besökt ullared på vardagarna och då oftast varit påväg ut runt lunch dvs när de börjar bli trångt. Nu till frågan hur är det på helgen?
    Söndagar brukar vara bra.
  • Havsjungfrun

Någon som vet om de har poliströja och keps till barn i strl. 116? Micki har det i sitt sortiment och de brukar de ju ha en del av. Pris i så fall?

• Havsjungfrun
    Minttu skrev 2012-08-01 20:06:07 följande:
    Kommer inte in på bildtråden :(
    Den funkar för mig, konstigt.
  • Havsjungfrun
    prickigkatt skrev 2012-08-21 20:40:07 följande:

Om man ska köpa saker till första barnet, vad är billigt och bra på Gekås som man verkligen inte borde missa när man är där?

Bebiskläder, påslakanset, filtar...
  • Havsjungfrun

Någon som vet vad en Bumbo kostar? Finns bord också?

• Havsjungfrun
    hysteria skrev 2012-08-27 15:15:22 följande:
    Tror bumbon kostade 379, och det fanns bord. Det fanns gott om vinterkläder.
    Tack!
  • Havsjungfrun

Någon som vet vad Lego-julkalendrarna Lego city och Lego friends kostar?

• Havsjungfrun
    Lisa1976 skrev 2012-10-03 10:40:36 följande:
    Pet Shops: 69.95
    Lego Friends: 179 kr
    Polly Pocket 49.95
    Playmobil: 139 kr (eller 159, ser inte vad jag skrivit på lappen)
    Lego City: 179 kr
    Starwars 2011: 179 kr
    Starwars 2012: 249 kr
    Tack för hjälpen! Då är de faktiskt billigare på erbjudande här just nu.
  • Havsjungfrun

Någon som vet vad dvd:n "Ice Age 4" kostar? Finns Nintendo 4DS (?) och Super Mario 2 till den och i så fall pris?

Svar på tråden Gekås vol 14