• Bippa

Gekås vol 14

imorgon bitti bär det av. kommer ner till lunch och stannar till söndag lunch. håller tummarna för "lagom" mycket folk.

• Bippa

vad köpte ni för julklappar till era barn som är mellan 3-4 år ? svar snabbt tack

• Bippa

hej alla gekåsälskare.
    jag undrar vad pippi huset, hoppetossa och figurer kostar?

• Bippa

hej alla glada ullareds galna. nu har jag inte kollat på ett tag men undrar vad dockmöblerna till Lundbyhus kostar? vill då helst ha sovrum, badrum, vardagsrum, och kök .

• Bippa
    Xgirl83 skrev 2011-10-20 13:33:48 följande:
    Hej! Se mitt inlägg här nedan som jag skrev igår:
    Xgirl83 skrev 2011-10-19 09:26:44 följande:
    Jag köpte Lundby Småland dockhus och tillbehör i september, kolla mitt inlägg i bildtråden för där skrev jag priser på det jag köpte. Sen har jag för mig att nån annan la ut bilder precis nu i dagarna som också hade köpt där. Och JA det är mycket billigare än i andra affärer.
    hej såg dina bilder men vad kostar de andra möblerna?
  • Bippa

jag ska ner om en vecka och undrar om någon vet om de har färdiga förpackningar med kalenderjulklappar?
    alltså inte de färdig man kan köpa med lego och pet shop och så vidare utan sådant som man kan göra själv typ ritsaker och sådant.

om det inte finns färdiga förpackingar vill jag gärna ha tips på vad man kan köpa och ha i paketen. hade tänkt mig en kostnad på ca 5-15 kr / st

• Bippa
    KattenJanson skrev 2011-11-08 10:55:04 följande:
    Står det inte 899 på prislappen?
    nej det tycker jag inte. men denna bild är från i mars så den kanske inte finns kvar?
  • Bippa
    Vanillie skrev 2011-11-08 21:50:46 följande:
    Någon som vet om dom har Lundby Dockskåp och möbler i ullared och om dom är billigare än i andra butiker. Eller hur mycket billigare!
    japp de ligger i snitt en hundring billigare / paket. utbudet är lite varierande beroende på hur efterfrågan är men jag planerar att göra ett kap i helgen
  • Bippa
    sarsparis skrev 2011-11-11 08:45:48 följande:
    Är det sjukt mycket folk en söndags morgon? Nån som har erfarenhet
    hoppas inte för jag kommer. Alla ska väll fira farsdag ... ;-D
  • Bippa
    Minttu skrev 2013-10-06 09:37:26 följande:
    Vi var där runt 9. Lego kalendern kostade 179:- och bamse kalendern 149:- :)
    bamse kalender vad är det?

• Bippa

Var där idag kom in redan halv 7 lugnt i någon timma vid 11 var det ca 1,5 tim in skulle jag tro. Kände dock aldrig att det blev jobbigt.

Undrar en sak sökte surfplattestöd till köksskåp och fick reda på att de var slut men glömde fråga vad de kostar. Hittar samma på clas olsson för 299 kr. Någon som vet vad de tog på gekås?

Svar på tråden Gekås vol 14