Gekås vol 14
imorgon bitti bär det av. kommer ner till lunch och stannar till söndag lunch. håller tummarna för "lagom" mycket folk.
imorgon bitti bär det av. kommer ner till lunch och stannar till söndag lunch. håller tummarna för "lagom" mycket folk.
vad köpte ni för julklappar till era barn som är mellan 3-4 år ? svar snabbt tack
hej alla gekåsälskare.
jag undrar vad pippi huset, hoppetossa och figurer kostar?
hej alla glada ullareds galna. nu har jag inte kollat på ett tag men undrar vad dockmöblerna till Lundbyhus kostar? vill då helst ha sovrum, badrum, vardagsrum, och kök .
jag ska ner om en vecka och undrar om någon vet om de har färdiga förpackningar med kalenderjulklappar?
alltså inte de färdig man kan köpa med lego och pet shop och så vidare utan sådant som man kan göra själv typ ritsaker och sådant.
om det inte finns färdiga förpackingar vill jag gärna ha tips på vad man kan köpa och ha i paketen. hade tänkt mig en kostnad på ca 5-15 kr / st
någon som vet vad pippi tröjorna kostar?
någon som vet om dessa finns inne nu? vad kostar dom?

någon som vet om de säljer Wii konsoler och vad de kostar?
vad kostar spelet twister dance?
Var där idag kom in redan halv 7
lugnt i någon timma vid 11 var det ca 1,5 tim in skulle jag tro. Kände dock aldrig att det blev jobbigt.
Undrar en sak sökte surfplattestöd till köksskåp och fick reda på att de var slut men glömde fråga vad de kostar. Hittar samma på clas olsson för 299 kr. Någon som vet vad de tog på gekås?