• Tezz80

Gekås vol 14

majbebbe skrev 2011-02-25 07:50:06 följande:
    Aha vad bra, hur gammal var/är din dotter? Har de några åldersgränser?
    Min dotter har oxå varit där några gånger och hon älskar det. Kan sitta en ledig dag och fråga om vi inte kan åka till Ullared för att hon älskar lekstället. Hon är 5½ år. Lillebror på 2½ år älskar det med men han är för liten för att vara där utan vuxen. Tror att det är 3- årsgräns om man vill lämna, möjligen även blöjfri. Kolla deras hemsida
  • Tezz80
    MimmiL skrev 2011-06-08 11:36:41 följande:
    Finns en outlet med vildmark/jakt på området (samma hus som Scorette).
    Super, då ökade mitt sug på att åka, får nog bli en tur på fredag Vet du vad den heter?
  • Tezz80
    Tezz80 skrev 2011-06-08 21:58:34 följande:
    Super, då ökade mitt sug på att åka, får nog bli en tur på fredag Vet du vad den heter?
    Hittade precis tack tack!
  • Tezz80

Hur är det nu med Pippis pappas skepp, Hoppetossa, någon som vet pris?

• Tezz80
    This is me skrev 2011-08-28 17:15:31 följande:
    Förra året kostade det 399:- (om jag inte minns fel)
    Tackar!
  • Tezz80

Någon som vet om de har jumpsuit i små storlekar typ 92 och 104 inne just nu?

• Tezz80
    Kaisa Kavat skrev 2012-02-04 13:27:54 följande:

Var där igår och de hade inte det i de små storlekarna.....om det hade missade jag det totalt då detta var det enda jag var ute efter i klädväg.....

Trist, tack för info!
  • Tezz80

Är det galenskap att åka dit imorgon eller vad tror ni? Föredrar ju att vara där när det inte är så mycket folk!

• Tezz80

När lugnar det ner sig på Gekås igen? Vill inte åka när alla andra är där...

• Tezz80
    blåbär02 skrev 2012-07-24 21:38:46 följande:
    Kan tänka mig när skolorna börjar :)

Var rädd för det, men jag vill ju dit om två veckor egentligen, dessutom själv med två ungar, visserligen älskar de Ullared men utan lekställe krävs nog bra muta
  • Tezz80

Vad tror ni, är det kaos imorgon o lördag? Vilken dag tror ni att det är minst med folk?

• Tezz80

Vad tror ni om måndag, kommer det att vara massa folk? Barnen och jag är lediga så jag är lite sugen på att åka, men inget akut så jag kan ju vänta några veckor till, egentligen :)

• Tezz80
    MissKaos skrev 2014-08-08 14:18:06 följande:

T

Har inte folk börjat jobba nu?

Är det jag hoppas men står på hemsidan att det är högsäsong på gekås även nästa vecka...
Svar på tråden Gekås vol 14