Gekås vol 14
100kr st. Jag ska ha ngn mer. Sov med bh sist. Det läckte ju.. och då låg msn back m tvätten hela tiden..
100kr st. Jag ska ha ngn mer. Sov med bh sist. Det läckte ju.. och då låg msn back m tvätten hela tiden..
Det fanns från strl 68 för ngn vecka sedan. Dåligt med babykläder öht.
Regnställ fodrat bra 280 kr kostar det dubbla hemma. Jeans 100-120kr i strl 116 iaf. Blixten tröjja under 100kr. Ffa ytterklöder sparar du på. Regnkläder är bra och billigtm köper du ett fodrat ochcett ofodrat set bör du spara in 500kr på bara det! Mjukisar att ha till ombyte i dagiskorgen går hitta från 50kr ich uppåt.
Leksaker är 30-50% billigare vad jag upplever det som och köper man julklappar så blir det pengar sparade av det..
Köpte mössor ca 30kr mellantjock.
Strumpor i storpack med billigt..
Kemteknik är väl prismässigt att jämföra med öb men urvalet är stort.
Försök att få barnvakt och åk tidigt... räkns med en heldag!
Dom hade startat julen när vi var dit i juli/aug.. kolla deras blogg!
Fanns massor stt välja på när vi var där. Abekos kändes bra och inte plastigt iaf.
Någon som vet om ståbrädorna från gekås passar till teutonia mistral?
Mitten av oktober!
Japp. Julklappar är planen! Topeco sockar och kalsonger till alla karlar! Det har dom iaf nytta av. Vi köpte lite lego sist som ska vara till jul och geoxx eller vad det heter. Sånna där pinnar med magneter som man kan sätta ihop? Kulbana har min son fått från Gekås tidigare och nu får han uppföljaren. dvs den satsen som är från 6 år, av sin mormor och morfar. Jag måste köpa ngn form av "storebror" present(er) till honom. Vissa köper ju ngt till bebisen och inte till storebror. Kan bli dumt.. Och så tänkte jag att vi skulle ge honom ngt men nu har han fått en massa prylar precis. Hot Wheels track som han har på sin vägg och bilar, och en krach lastbil i samma serie. Samt en spelare med 18+ spel i (handkonsol) jättebra för bil/flygresor och för andra vänta-tillställningar. Tror vi gav 250 eller ngt åt det hållet. Han är 4,5 nu och den kan nog vara rolig ett bra tag till.
Jag har en lista på ca 1/2 mil redan. Det är babygrejjer och fler amningsbhar etc etc. Tacogrejjer. Amningskudda. My my får nog be morsan ta husbilen. Kommer bli en DYR resa ![]()