• Moonlight83

Gekås vol 14

Någon som sett eller kan kolla om de säljer vit sänghimmel till säng/spjälsäng?

• Moonlight83
    Solan01 skrev 2010-10-14 19:41:31 följande:
    Ok, tack. Någon som vet vad gåstolarna kostar?
    Om du menar Lära gå stol så gav jag 319:- för min som finns i mitt galleri med bilder från ullared.
  • Moonlight83
    7småtroll skrev 2010-10-18 10:34:41 följande:
    Barnen måste ha vantar nu och jag liksom en dotter vinterjacka. Ska försöka få ledigt för henne från skolan. Ska köpa lite billig väggfärg också så vi kan måla panelen i sönernas rum.
    Finns det färg på gekås?
  • Moonlight83
    7småtroll skrev 2010-10-18 14:10:19 följande:
    Japp! Väggfärg, takfärg, utomhusfärg och målartillbehör finns iaf. Tapeter har jag dock inte sett!
    åhh är det bra priser på dessa eller är det samma priser som andra lågpris ställen typ rusta och jula?
  • Moonlight83
    Ms Ms Kanga skrev 2010-10-20 14:07:23 följande:
    Finns det gåstolar på Gekås och vad kostar de i så fall?

Tänkte åka nästa tisdag, vad tror ni om köer då?
    Lära gå stol ca 319kr
  • Moonlight83
    Dysch skrev 2010-10-31 13:38:06 följande:
    Ja köpten en jättefin bil pyjamas till sonen när ja va nere och igår åkte den in i maskinen för första gången så han skulle få ha den på sej ikväll.
    Tar ut den ur maskinen och mer än halva tycket är borta Rynkar på näsan på både texten och bilen.
    Blev rätt besviken
    Reklamera den om du har kvittot kvar. Jag hade en pyjamas som dragkedjan gick sönder på efter bara några gångers användning.La även i kvittot på frakten(frimärkena) samt kopia på kvittot på pyjamasen och fick pengarna tillbaka direkt på kontot,kan även välja att få en ny vara om du vill ha ren likadan igen..

Bobbycar 299kr och släpp 199kr
  • Moonlight83
    Friid4 skrev 2010-11-06 11:32:12 följande:
    undrar oxå v 46.. den 15 o 16 ska vi dit, o det var typ fullbokat på stugorna när vi skulle dit, fanns någon stuga kvar..  undrar är det någonting speciellt denna vecka? det är en mån & tis..
    vi ska dit den 16:e så jag håller med tummarna för att det ska vara mindre folk och inga köer.Tror inte det ska vara något speciellt den veckan.Att stugorna är fullbokade är inget konstigt oavsett vecka på hösten,de är svåra att få tag i.
  • Moonlight83
    LeeLoo82 skrev 2010-11-10 13:58:42 följande:
    någon som vet om de har en badstol från ca 6 månader alltså INTE badhjälp utan en stol som har sugproppar undertill som man kan sätta fast de i badkaret. isf pris?
    Inga åkpåsar vad tusan...hoppas de får in till nästa torsdag då vi ska åka upp. Hur e det med folk då tror ni? inte lika mycket som på helgen väl?  
    149kr ,köpte en i våras till vår dotter.
  • Moonlight83

Här ä ännu en som ska ner och shoppa i morgon.känner massa folk som ska ner imorgon så frågan är bara hur många som man inte känner som ska dit :)

• Moonlight83

Påväg hem från ullared.har aldrig varit med om så mycket folk en vardag.trångt som satan på vissa delar av butiken.ingen kö in när vi kom vid 10:30 men var lång kö ut vid 18:30 tiden.mycket av det som Stod på listan var tyvärr slut

• Moonlight83

Åkpåsarna var slut när vi var igår.samma med röd babypulka samt tripp trapp liknande stolen och underbyxor till blöjbarn i stl 74 och 80.

• Moonlight83

Söker en dvd box med namnet ,En cell-sam historia
    Är
    en gammal barnserie från 90talet.Någon som vet pris på denna,har hört att någon sett den i varuhuset.

Svar på tråden Gekås vol 14