• älskarlivet81

Gekås vol 14

flumbullen skrev 2011-10-17 16:33:26 följande:
    Hejsan!

Nån som varit där nyligen och passerat mammakläderna? Tänker i första hand på lite festligare klänningar om det fanns?
    Jag var där med min gravida kompis och precis som när jag var gravid tyckte jag att utbudet nu också var uruselt!
  • älskarlivet81
    ventilera mera skrev 2012-02-24 09:02:21 följande:
    Jag har sett det varje gång jag varit där iallafall, både Pippi, Labankläder och annat.
    Även skor?
  • älskarlivet81

Frågar igen om det finns påslakan med Pippi?
    Finns det andra kläder med Pippi eller är det mest Alfons Åberg som finns?

Vi ska dit 2/4, måndagen på vårt påsklov. Hoppas på inte allt för mycket folk då! 

• älskarlivet81
    Tingeling1981 skrev 2012-04-02 13:53:02 följande:
    Är det någon som vet om de har fått in våtservetterna som har en blå-vit förpackning med gula bokstäverna KUNGH på och som kostar 5:95? De har haft dem förut men de sista gångerna jag varit där har jag inte sett dem. Är ju både billiga och bra! Undrar också om någon har koll på om Sko-Boo har Tretorns gummistövlar till barn i strl 23/24 i butiken (har också funnits tidigare) och om ni även kommer ihåg priset skulle jag bli glad om ni delade med er .

Tretorn-stövlarna kostade 199 kr har jag för mig.
  • älskarlivet81

Vi köpte en dockvagn till dottern som hon fick i julklapp.. Hon började leka med den strax efter jul och nu 6 månader senare är den trasig.. Har spruckit i hjulet och hjulet är helt snett.. Finns det något man kan göra åt detta eller det är bara att bita i det sura äpplet för att man köpte något billigt?

• älskarlivet81
    Bubblan2 skrev 2012-07-06 16:33:47 följande:
    Just ja, glömde en sak... Även om du inte har kvittot kvar men betalade med kort och kan gå in via din bank och se när du handlade, klockslag och summa så tror jag de kan fixa det... 

Jag har haft kontakt med kundtjänst, kollade när jag handlade och köpesumman. Har sen inte hört mer från dem och det var flera dagar sen. Dålig stil!
  • älskarlivet81
    Abborren skrev 2012-07-07 19:44:44 följande:
    Generellt sätt behöver man kvitto för att reklamera. Har man tur kan vissa gå med på det ändå. Ring igen och se vad som händer. Kanske har ditt ärende hamnat mellan stolarna...

Han sa att det skulle gå bra med att jag kollade upp köpesumman och datumet för då skulle de kunna hitta kvittot.. Däremot tvivlar jag på om jag orkar kämpa på med detta och göra mig så stort besvär för 249 kr..
Svar på tråden Gekås vol 14