• jessica1979

Gekås vol 14

winters skrev 2010-04-26 14:53:38 följande:
    Är det någon som vet om de har sandaler i stl 19 till pojk på Sko Boo? En sådan här modell tänker jag mig:www.dinsko.se/Shop-online/Barn/Baby-stl-20-25...
    Kan verkligen rekommendera sandaler med täckt tå till så små barn. Kan bli hemska skrapsår på tårna annars om man har otur.
  • jessica1979
    Pigelinen skrev 2010-04-26 17:08:07 följande:
    jag köpte sandaler ifjol men jag köpte Kavat eftersom min dotter då hade stl 19 o jag ville ha stabila bra sandaler. Jag rekomenderar med ordentligt stöd runt hälen (inte bara band utan helt) och som sagt kan vara bra med stängt tå om han inte går, min dotter gick och hade öppen o då var de inga problem.
    Funkar bättre med öppen tå när de går men kan ändå bli skrap när de ramlar eller vid bobbycar åkning t.e.x. Tyvärr har jag inte koll på Skoboos utbud.
  • jessica1979
    jessica1979 skrev 2010-04-26 11:38:57 följande:
    Någon som köpt trehjulingen de har på Gekås och vet om pedalarna är sådana som är frikopplade dvs de snurrar inte fast hjulen gör det?
    Puffar för min fråga....Vore väldigt tacksam för hjälp med detta.
  • jessica1979

Har de Kettler så hade det ju varit toppen! Det är mest den vi funderat på. Får hoppas att den råkar finnas just när vi ska ner då. Jag vill ha den till min Alexander också Ellie!

Smultronhjärta skrev 2010-04-27 10:26:34 följande:
    Det är det på Kettlern som fanns igår för 399:- Förra veckan när jag var där fanns det en annan trehjuling i samma färger men inte Kettler så man ska nog ha tur när man kommer dit!
    AochJsMamma skrev 2010-04-27 10:14:11 följande:
    jag undrade detsamma för ett tag sen o fick då svaret att de var det, hoppas det för jag funderar på en sån till Alex. Inte så värst snygg men bra pris! Hoppas Alex når ner till marken på den bara...
  • jessica1979
    kalmar brud skrev 2010-04-27 20:43:26 följande:
    idag har jag varit på gekås tur... Hittade en massa fina kläder till sonen och dottern... Dels två par jackor var till dom... Inte alls mycket folk för att vaa löningsdag
    Gick det bra att åka buss?
  • jessica1979

Någon annan som har skaloverall/set som har spruckit? Vår overall har spruckit på insidan båda benen typ vid sömmen. Det borde väl gå att reklamera eller? Nån om vet om dem har förkläde till barn och vart isf?

Svar på tråden Gekås vol 14