• charmmiss

Gekås vol 14

Smultronhjärta skrev 2010-11-09 12:59:38 följande:
    Finns inte kvar
    ok, synd ångrade att jag inte köpte en till syrrans dotter oxå.
  • charmmiss

finns det inomhus rutschkana där, och pris isåfall.

tänkte om man åker dit nu i helgen. det borde väl vara ganska folktomt

• charmmiss
    fialie skrev 2011-01-13 17:20:53 följande:
    Jag köpte en där fast det var i augusti. Jag var där i december men tänkte inte på om det fanns då eftersom jag redan köpt en. Men 299:- kostade den hursomhelst. Och den jag köpte är en sån man kan ha både inne och ute, i plast.
    ok, tack för svar, vet du hur hög den är?
  • charmmiss

tänkte åka imorgon, hoppas på att de har en rutschbana

någon som vet om det finns snowracers?

• charmmiss

någon som vet om de har sherpaplädar eller liknande, fick en sån från jobbet i julklapp och mannen försöker hela tiden sno den tänkte köpa en till honom men har inte lust att betala 500kr som de kostar i butik.

• charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 19:40:25 följande:
    Tog en sväng till Gekås idag och det börjar komma in våriga kläder,inte mycket men man märker att färgerna är gladare och lite fler ytterplagg.
    Väldigt lite folk,lugnt och skönt!

Köpte inte mycket mer än jackor som är rena rama Molokopior till ungarna,några leksaker och Iphoneskal men det var rätt roligt ändå
    har du bild på jackorna???
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 20:53:40 följande:
    199:- dvs dyyyrt för att vara Gekås kan jag tycka! Men de ska vara vind/vattentäta samt andasDrömmer
    oj vad fina, ångrar att vi inte åkte igår, mannen ville men jag hade ingen lust. Nästa helg jobbar jag får se när det blir av.
    var jackorna fodrade eller när är det tänkt att man ska ha dem?
  • charmmiss
    Tjej 83 skrev 2011-01-27 09:24:42 följande:
    klart :)

nån mer som vill nåt så hojta till i min inbox innan 21 ikväll..
    hoppas på att jackorna finns kvar  :)
    skulle du kunna titta efter om det finns DVD med usb uttag, märke och pris isåfall
  • charmmiss
    kattengustav skrev 2011-01-27 17:13:13 följande:
    Är det en sådan pläd som dom har på Rusta nu för 99 kr som det pratats om tidigare här i tråden? Någon ullpläd av något slag är det.
    ja precis en sån var det som jag menade, mannen var och köpte en sådan häromdagen, helt underbar mjuk, och verkar vara bra kvalitet, tvättade den igår och den ser likadan ut som när den var nyköpt. Riktigt snygg limegrön färg., fanns i fler fäger, 99kr var rena kapet, de hade bara 2 kvar när han var där, så vill man köpa får man vara snabb, jag var sur på honom att han inte köpte fler
  • charmmiss
    middiz skrev 2011-01-28 10:42:03 följande:
    Den på Gekås är mycket tjockare och mysigare än den på Rusta.. tycker jag i alla fall..
    Men sista gångerna jag varit på Gekås har dom varit slut. Har dom fått in dom igen?
    den jag har sen tidigare är tjockare än den från rusta, märket är vinga of sweden,men jag tycker nästan den är för tjock, blir för varmt efter ett tag.
    vad kostar den på gekås?
Svar på tråden Gekås vol 14