• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • Anonym (fler?)
    vickey skrev 2010-03-19 08:40:39 följande:
    mm 15e tror jag
    men då är ju din mens försenad?:)
  • vickey

yes ;D , läs gärna mitt inlägg på grav symptom kan det vara sant?? ;D hjälp..

• Anonym (fler?)

men hörru, gör ett test nu! är den försenad så finns det ju inget att vänta på!:D

hmm.. ska se om jag hittar den tråden :)

• vickey

om den inte är det då ?den kommer säkert efter jag testat. fy tusan måste börja skriva upp när M är ...

• vickey

skriver här...

sur mjölk ??....hjälp nu de senaste dagarna så smakar det konstigt i munnen typ sur mjölk blandat med lite ,lite järnsmak ,lite ont i tjej magen från o till ,det onda känner jag igen från sonen i början av graviditeten. dessutom suuper trött o rikliga lotion flytningar!hade mensen som beställning förra månaden ,har bara haft lite sex efter den. kan det vara så att nån litet finnsa i magen igen. inbillar mig säkert bara... om jag räknat rätt så borde jag vara typ bim +5 minst men tänkte försöka hålla mig till nästa helg ,så tråkigt o bli bisviken om tant lingon tittar förbi ...

när jag väntade sonen kom han till trots p stav  och då smakade det massa järn i munnen men mjölk? oh well... vad vet jag trots sonens graviditet så känner jag mig helt grön jue...
    vad tror ni?

• Anonym (fler?)
    vickey skrev 2010-03-19 09:01:41 följande:
    om den inte är det då ?den kommer säkert efter jag testat. fy tusan måste börja skriva upp när M är ...
    den är ju iaf 3-4 dagar sen. brukar din mens kunna hoppa med några dagar?
    eftersom du skrev att du måste börja skriva upp när M är så antar jag att du inte är 100% säker på när du ska ha din mens? isf förstår jag om du kanske inte vill kolla nu..

hittade din tråd så jag har läst den :)
  • vickey

nä den brukar inte hoppa över några dar , men är 95%säker...

• Anonym (fler?)
    vickey skrev 2010-03-19 09:13:41 följande:
    nä den brukar inte hoppa över några dar , men är 95%säker...
    då låter det som att din mens inte kommer komma.. ;)
Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?