modestyclara skrev 2010-09-22 19:49:26 följande:
ah vad skönt att ni andra inte äter lika mycket frön, jag tror jag ska skippa frön någon måltid alternativt minska mängden för jag blir nästan illamående av konsistensen...
Jag ska på min första gruppträff imorgon så jag får fråga lite mer om kapslar och frön då
Jag tänkte köra helfart så länge jag pallar med för jag vet att jag har lätt att fuska och då är det lättare med nolltolerans...men om man kör helfart mer än tre veckor ska man gå på läkarkontroll om jag tolkar boken rätt? Har ni andra gjort det?
Hos oss sa man också att läkarbesök enbart behövdes om man inte mådde bra eller om man åt mediciner som kunde krocka med något ämne som påsarna innehåller. Man poängterade vikten att vara uppmärksam o lyhörd över kroppens signaler och att allt som avvek från det man var van vid skulle tas på största allvar; som bla det där med yrsel.
Du får jättegärna fråga just ang kapslarna - kanske ska man följa det som står bak på förpackningen o på min står 1-4 kapslar om dagen, på din står kanske 1-6/dag? På min står det specifikt att inte ta fler än vad som rekommenderas så det vore ju "skoj" att veta varför dom får för sig att motivera 6st till dig om där nu står max 4 tex.