xtravaganza
nu har jag klarat helfarten i en hel vecka, jag känner mig nöjd :) !! nu kör jag en vecka till!!

nu har jag klarat helfarten i en hel vecka, jag känner mig nöjd :) !! nu kör jag en vecka till!!
Precis som Doriskis skriver så jobbar man med fokus på livet efter att man gått ner sina kilo på dessa gruppträffar; man får lära sig om hur kroppen fungerar, vilken typ av mat man ska äta vad gäller rätt kolhydrater osv och jag skulle aldrig fixat en soppdiet på egen hand utan dessa träffar har varit guld värda. Det svåra var inte att tappa kilona utan det var (och är fortfarande) att få ihop en bra dag både vad gäller mat o motion. Att hitta en hälsosam balans är allt annat än lätt och det tar ca ett år för kroppen och knoppen att inse att förändringen man gjort är det nya livet, de nya vanorna. Så den dagen man går i mål och ett år fram får man nog räkna med att risken är stor att man lätt ökar upp om man inte håller en bra balans.
GRATTIS till dina minskade fyra centimetrar Tulipanen
Fick lånat grannens våg innan idag och jag skulle egentligen inte väga mig just nu då jag alltid går upp ca 1,5kg i samband med ägglossning/mens..men jag var för nyfiken o kunde inte låta bli. På tre veckor med naturdiet (samt en dag med matintag) så visade vågen på -4,5kg och det trodde jag ju aldrig! Nya midjemåttet är 77cm och så små siffror minns jag inte när jag hade sist - jag är sanslöst nöjd