Emly skrev 2010-05-10 21:51:31 följande:
Ni vet väl att trådarna är odödliga nuförtiden? Gamla utgångna trådar har ju tom fått liv igen=) Så man behöver inte starta om trådarna längre!
Ahh...haha...det hade jag ingen aning om *skrattar* Sist så tog det lång tid innan folket här hittade varann igen så jag tänkte vara ute i god tid med en ny tråd. Skönt att man skippat det där tramset med att stänga ner trådar

Gladhannapanna skrev 2010-05-11 14:21:05 följande:
Jag tycker att vi stannar kvar här, annars blir det så rörigt med två aktuella trådar. Jag har nu gått ca en vecka på halvfart plus en veckas upptrappning. Vågen står helt stilla. Känns lite trist, men samtidigt vet jag ju med mig att jag unnade mig extra under konferensen. Igår cyklade jag till och från jobbet och tanken är att det ska ske varje dag framöver. Är en dryg mil så min rumpa känns idag! Var på gymet idag med, jobbigt men lite lättare än förra gången iaf. Jag tycker att det är svårt att variera maten. Det blir mycket skinka/kyckling, gurka, tomat, paprika, selleri och wokgrönsaker eller ärtor, majs, morötter, kikärtor och kidneybönor. Saknar pasta, bulgur, couscous etc. Är svårt att köpa mat ute med. Någon som har ngt bra tips?
Självklart stannar vi här, så mycket smidigare ju - jag hade bara ingen aning om att man slutat stänga ner trådarna
Jag har tipsat förr om mitt bönmos som jag brukar göra. Ingen i min familj gillar det men jag tycker det är supergott, som tillbehör. Gillar man vita bönor så gillar man nog moset också. Kan även rekommendera tacofisken jag brukar ha till
www.viktresa.se/%C3%B6nmos&x=0&y=0
Längst ner på sidan finns receptet på moset.