Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2011-01-08 15:29:56 följande:
    Instämmer till fullo.
    Jag har alltid rätt.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-01-08 15:42:07 följande:
    Du är verkligen ödmjuk och blygsam.
    Andra gången jag hör det där idag. Konstigt......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-01-08 16:30:48 följande:
    Då är vi nog fler som uppmärksammar dina utmärkande personlighetsdrag.

Min ödmjukhet klär mig. *vet*

Morning! Solig 
  • 2timearound

Till alla som undrar; Nicket lät bara lite efterbliven, men om man kände sig på bra humör kunde man ignorera det.

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-10 11:54:43 följande:
    Seriöst det vore verkligen trevligt. Jag önskar att vi vore sådana jag och karln. Duktiga på att organisera oss och lite mer än aningens mer äventyrslystna.
    har bestämt mig för att bi ska köpa husvagn/husbil om nått år och åka runt med ohyran, kanske kommer vi förbi då om vi får.
    Omg. Låser portarna till hufvudstaden.
  • 2timearound

Är det bara småbrudar som vill ha beröm för sitt utseende som lägger upp bilder i den där fjantiga bedöma-tråden?

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-10 14:38:19 följande:
    dom och du?
    Som att jag skulle flasha mig själv på fl det sparar jag till knullkontakt liksom.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-10 14:38:45 följande:
    Usch vad tasski du är. 
    Erkänn att du lagt upp en bild på dig själv.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-10 14:54:45 följande:
    knullkontakt??
    *asg* Det roliga är att du nu tror att jag skojar........Drömmer 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-10 14:59:20 följande:
    det roliga är att jag inte vet vad det är.
    gissar pa att det är en dating sight med kortvariga kontakter
    Jag tror du har rätt....

Nu går ni till min facebook, kukhäxor, och talar om hur jag ska göra.

Tack. *snäll*
Svar på tråden The return of the Lolilla