Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nu måste jag dra! Kraaaaamiiiiizzzzzzzzz

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-20 16:19:06 följande:
    Mera
    photo.net/photos/gans
    Vlad är en mycket spännande konstnär!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Midka skrev 2011-01-20 16:21:10 följande:
    Detta var väldigt estetiskt fina bilder! Synd bara att han inte har något huvud, Undrar om det finns någon djupare mening med att mannens "lilla huvud" bara syns och inte det med hår på....
    Midka, vem fan bryr sig om det med hår på?!
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-20 16:20:43 följande:
    Där gick du och blev lite av min idol tvån googlade fotografens namn och hittade mera men som den dygdiga och forumslydige person jag är så länkade jag bara.Äpple
    "gick och blev" *roaring with laughter*
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-20 16:22:46 följande:
    Bild på mig
    photo.net/photodb/photo?photo_id=3228536
    Dagens första asg. Vad skönt....
  • 2timearound
    Midka skrev 2011-01-20 16:24:40 följande:
    Jag tycker bilderna är urläckra! Tyvärr kommer min PK-nerv helt i kläm iom att det är så många kvinnor och så få män som poserar. Det är en helt sjuk siffra på hur många nakna kvinnor som går på en mansbild! 
    Några parbilder var dock jättefina!! 
    *låtsas inte om*
  • 2timearound
    Midka skrev 2011-01-20 16:35:18 följande:
    Jaha... så fastnade alla i  porr och det liksom dog här i tråden...

Nej, jag gjorde mig vacker, ska ut i kväll *borstar tänderna nu*
  • 2timearound
    Midka skrev 2011-01-20 16:42:50 följande:
    Skyll på det du....

Var ska du? 
    Ska dricka drinkar
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-20 17:00:15 följande:
    Tycker det är upplyftande med nakenhet i datorn.
    Även manlig nakenhet?
  • 2timearound
    Midka skrev 2011-01-20 17:30:25 följande:
    Fytt i rackarn vad avis jag blev! Ha så kul!!
    Mm.....det kan jag lova på heders att jag ska
Svar på tråden The return of the Lolilla