Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-01-20 21:43:45 följande:
    Varit porr här ser jag
    Inte vilken porr som helst heller, typ hästkuk porr. Gillar du?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-01-20 22:21:14 följande:

Beklagar de sig för vissa bilder?

Typ detta?

Tycker det ser mysigt ut jag...jag ska visa en fin senare idag, men jag måste hitta den först. *frestar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-21 09:06:00 följande:
    Jag kan inte vara här. Jag blir så generad!
    Vänta tills du ser länker jag ska förära er med senare, den är...ehhh....mumsig. .-)
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-21 09:23:21 följande:
    Jag förstår inte bilderna. Varför städar pojken flickans stjärt? Nådde förresten målvikten idag. Hurra.
    Stort grattis! Så nu är du normalviktig då?

Flickan är en kvinna och pojken är en man. *förklarar* Hon gillar att känna hans tunga på sin klitta. *forklarar mer* Sen kommer han nog knulla henne rätt skönt och kanske hårt så det går för henne. *förklarat utstuderat* 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-21 09:33:20 följande:
    Målvikten var 62 och vågen säger nu 60 *glaad*. Så nu behöver jag bara snygga till magen. Som om det går. 

Blir hon ren då?  
    Ren? Skrikandes

Vad är du? 4?

Bruden blir kåt och vill knulla. Deal with it.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-21 09:33:20 följande:
    Målvikten var 62 och vågen säger nu 60 *glaad*. Så nu behöver jag bara snygga till magen. Som om det går. 

Blir hon ren då?  
    Förresten GRATTIS! Du är ju jättesmal nu  
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-21 11:06:44 följande:

Den snor jag! Så ska jag börja förklara min strandvägran. Det är av hänsyn till andra jag låter bli.

Jag badade en gång på allmän strand när jag var höggravid med Eira, det var mina syskon kusiner kusinbarn mm. samt en massa totalt oskyldiga åskådare.

Det var som om hela stramnden bara frös när jag tog av mig handuken. seriöst, småbarn glodde med gapande munnar. Kvinnor såg belåtna och äcklade ut och männen gjorde allt för att titta bort.

Men jag var så löjligt gigantisk att jag inte brydde mig utan bara högg till och skämtade om det.

Rädda Willy!
  • 2timearound

Gud vad jag vill posta min porrlänk!

Men jag törs inte, har personal som kollar.....*fnissar*

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-01-21 16:52:50 följande:
    Står de över din axel?Förvånad
    JA! Hovrar....*grrr*
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2011-01-21 17:27:22 följande:
    Gilla gilla
    Jag har fått en till... men kan inte fixa det nu...*blyger* Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla