Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

poirot skrev 2011-01-21 19:13:22 följande:
    Vadan all denna porr tvåan? 
    Jag har ett nytt liv. Där sex liksom är viktigare än det var förut. Jag vill dela med mig. *generös*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-21 19:45:28 följande:
    Tack så hemskt mycket, verkligen. 
    Inte alls bitter.......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-21 23:12:25 följande:

*uä* Karlar som är bundna i submission.......*blä*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-22 09:57:34 följande:
    glömde att det bara ska vara vanilla till dig...
    Hahahahaha! NEJ! Men nån undergiven man vill jag inte ha!
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-22 10:05:26 följande:
    tyckte att det var estetiskare än dom vanliga kvinliga bilderna.
    För somliga, säkert.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-22 10:17:12 följande:
    och dessutom handlar det väldigt lite om just undergivenhet mer om förtrende...
    nu ska jag ta familjen i hampan och rusa ut i värden och handla och greja
    Nja, njää....där är vi inte alls överens kissekatten. Kram
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-22 10:25:15 följande:
    Nu gjorde jag något jag inte trodde! Jag gjorde en bantningsblogg för att följa upp mina mål (oroa er inte, ni får inte se den) 
    VISA GENAST! 
    Jolly Bob skrev 2011-01-22 10:27:37 följande:

Angenäm tråd detta.

Visst är det? Finns det något här du egentligen saknar?
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-22 10:41:50 följande:
    Nä isåfall måste jag ju prestera också och det vet jag inte om jag pallar! 
    Det är viktigt för dig att ha en kontrollfunktion. *vet*

• 2timearound

Omg. 5 min som jag aldrig får tillbaka när jag läste ikapp........Skrikandes

• 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-22 16:28:05 följande:
    Mhhmm! Kom hit, nu, jag är så jävla uttråkad och vill klä upp mig och gå på stan och sippa drinkar!
    Tyvärr...vi har en date idag annars hade jag kommit som ett skott ( i råttan) 
Svar på tråden The return of the Lolilla