Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-01-27 09:45:53 följande:
    Fast då måste det vara en ruggigt bra händelse för att det ska vara runkmaterial. Jag är kräsen när det gäller bildlösa händelser.
    Du kan få bild. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag har lagt en ny bild i galleriet. Du kan stirra på mig där

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 10:10:33 följande:
    Nu har jag stirrat...men jag så svårt att para ihop den bilden med det utseende jag inbillar mig att du har. Det stämmer liksom inte.  :)
    VADDÅ?! Vad menar du med det? Det här låter som en typisk komplilämpning Lolillastyle... *sur*
  • 2timearound

Ni är bara avis för att jag är så söt och fin och samtidigt rolig och brutalt fräck. *fortfarande sur*

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-01-27 11:24:06 följande:
    FIn bild!

Står du i bara BH & fotar dig själv?
    Det är en klänning med tunna axelband
    lokisse skrev 2011-01-27 11:24:23 följande:
    brutalt fräck??

brutalt fräck?

gahhhhahahaha
    brutalt fräck, det later som nagot som man kunnat klämma ur sig pa söder när det begav sig. och riktigt sa gammal är du väll inte?

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-27 11:20:13 följande:
    Sen så får vi inte glömma att Tvåan är betydligt tjockar enu än vad hon var då den där bilden togs.
     Fast nu är jag smal igen....det var visst bara lite uppblåst mage......
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 12:11:42 följande:
    Japp, jag önskar att jag hade ditt väna utseende. :)
    Nej, du önskar att din fru var lika vän som jag.  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 12:20:39 följande:
    Intressant take... ;)
    Precis. Men "tanke" på att du fortfarande inte är riktigt hundra säker på om jag är din fru i förklädnad eller inte...
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 12:24:31 följande:
    Jo, fast det är jag numer. Helt säker.
    Ok. Darn it. Hur är du säker då?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 12:27:26 följande:
    Hon har större bröst än vad du har.. :)
    Fast den här 2timearound är ju bara en fejkprofil, älskling.......
Svar på tråden The return of the Lolilla