Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-01-27 13:24:25 följande:
    Är det ok om jag säger att jag är lite förvånad?
    Det får du gärna göra vad är du förvånad över?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 13:26:44 följande:
    Det vet du alldeles säkert. Men det finns både bland män och kvinnor såda som tror de vet vad de gillar och som tror att de ska gilla särskilda saker. Men när det kommer till kritan så blir det platt fall. :)
    Jag har redan ritat med kritan...
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-01-27 13:27:34 följande:
    Mer det att jag har för mig att du varit lite anti mot det innan. Men jag kan säkert blanda ihop det med
    Nej, du har rätt till viss del. Jag känner avsky för de kvinnor som lever i relationer som kallas 24/7. Det är obegripligt för mig, att en man ska bestämma när en kvinna ska gå på toa osv osv. Klart det finns grader även i det helvetet.
  • 2timearound

Jag ska gå på fest på lördag. I koppel

• 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-27 13:39:08 följande:
    Bara koppel
    Omfg. hahahahaha......nej. Klänning också. Trosor valfritt.
  • 2timearound

Drog alla nu? 

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-27 13:46:41 följande:
    ringer soc
    Vad ska du säga till dem? Hon gillar att knulla? 
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-27 13:47:44 följande:
    Vill festa med dig!
    Kom då fetknopp, vi går ihop, han kan ha dig i koppel också, jag har två halsband.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-27 13:49:47 följande:
    vet du inte att man bara far ha vaniljsex efter det att man fatt barn? enbart i syfte att skaffa syskon
    *asg* 

Nu när du säger det så fick jag nåt papper om det för ett tag sen....brände det på rituellt bål  
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-27 13:52:30 följande:
    Vore verkligen fetish om någon skulle vilja ha en ful fetknopp som mig i halsband.
    Om jag vågar mig förbi och hälsa på dig en sväng i sommar så kan du lita på att jag kommer vara hårt snörd i ett försök att se smal ut.
    den där bilden får mig att tänka om helt. *blä*
Svar på tråden The return of the Lolilla