Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 09:15:47 följande:
    Morrn morrn!
    Försöker att inte spy av spystanken här hemma. Eira är spysjuk och som den 2½ åring hon är så har hon imponerat med.

1. Träffat hinken hälften av gångerna, det lyckas inte alla vuxna ens med!
    2. Genomdränkt den antika kofferten som  mormorsmor hade med sig från kanada med spya. Jag menar verkligen genomdränkt! Hon stod över den och lyckades fontäna in mellan/bakom alla beslag samt ytan...
    3. Spytt ner mattan men det är IKEA så plågan över dens öde är enbart lidandet stanken ger tills att jag får hjälp med att lyfta bort kofferten ovanpå.
    Oh gud. Stackars dig, vad äckligt. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-31 09:29:46 följande:
    altsa timern kan du muntra upp oss trista mammor med sjuka ungar med historier ur ditt äventyrliga liv?
    Nej det sparar jag till en rainy day 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Klart Maran ska ha en vit sänggsvel. *slår fast*

Nu sitter jag i väntrummet hos fittdoktorn. *ryser*

• 2timearound

Fittan var fin o underbar. Precis som resten *gäspar*

• 2timearound

Nu är jag här. Den där psycho-japs filmen är faktiskt jävligt läskig. Men min värsta är 28 dagar senare. Hu.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 12:29:45 följande:
    Hahaha den såg jag igår. Jag skrattade verkligen arslet av mig. Puckot som animerat den filmen borde bli arbetslös för ALLTID. Det är så illa gjort att min kusin på sju år gör det bättre. Men själva konceptet är ganska otäckt. 
    Jag är livrädd. När man får se monstret kukar det alltid ur, men jag är rädd ändå.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 12:32:20 följande:
    Jag såg en film en gång som jag inte minns vad den heter...Men det var ett par som campade och blev tillfångatagna av en galen kärring och hennes man. Hon hade fått missfall en massa gånger och sparat alla foster i burkar i källaren och så spände hon fast kvinnan på en bänk i källaren och tvingade hennes man att sätta på henne hela tiden så att han skulle befrukta henne och det galna paret skulle kunna ta deras bebis när den föddes. Om han inte befruktade henne skar hon av ett finger eller en tå på kvinnan. Det var jävligt obehagligt. måste jag säga.
    Jag mår inte bra av sånt här, är väldigt känslig.

Vi kan väl prata om fistingen istället?  
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 12:41:11 följande:
    Ja det kan vi absolut göra. Jag förstår inte hur fisting går till. Man kan töja hur jäkla mycket som helst. Där jag kommer ifrån har man BEN som sitter i vägen. Om man inte gör´t med honom dvs. --->>   
    ">

Det verkar så ont liksom? 
Svar på tråden The return of the Lolilla