Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

En del av livets problem är tyngre och svårare än andra.

OmröstningarVar besudlar du trosan?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-07 08:39:32 följande:
    Tänkte att kunderna kan få välja grönsak och färg på belysningen i mottagningen beroende på hur mycket de betal.

500 kronors nivån- Jag tittar i en kokt potatis i ljuset av en spotlight från IKEA.

1000kronors nivån- En  ångkokt broccoli upplyst av lysrör låter oss veta om det blir ett snopp eller snippebarn.

1500 kronor- Rummet är helmörkt förutom det röda sken som kommer från 3 spotlights riktade mot den gravida kvinnans mage. På moderns mage smörjer jag en speciellt för tillfället tillagad puré av morot och aubergin. Mönstret och sguggorna som framträder visar oss sanningen.

2467kr -  jag rullar med ögonen samtidigt som jag sjunger och trummar fram svaret som den heliga kålroten ger.

Det oheliga oraklet förbehåller sig rätten att kokningen påverkas av yttreomständigheter och enbart en 5+ procentig chans till att det framspådda könet stämmer kan utlovas.
    *asg*

Nu har du gjort det igen....varit ett komiskt geni puss 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-07 08:40:47 följande:

50procentig!!

Ja....det var synd att du missade på den...annars hade det varit full pott!
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-07 08:54:18 följande:
    666kronors nivån min förtjusande assistent Tvåan ger mannen en happy ending medans modern äter upp all tillagad mat.
    Hahahaha... "äter upp all tillagad mat...." .-D
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-07 09:02:12 följande:
    Typiskt gravi fetto beteende och dom stackars karlarna får A. Aldrig knulla.  B.Vill inte knulla med sin tjockis.

jag tror att jag vi kan bli rika som troll!
    Ja. fast jag kommer nog också bli tjock av allt protein, tror du inte? 
  • 2timearound

Såg du att jag efterlyste din expertis i går kväll?

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-07 09:12:06 följande:
    Nej. Vad gällde det?

Könsbestämmning?
    mensfördrivning?
    Uttydande av bajsformationer?
    Sticka Åremössa?
    Bajs. 

What else? Jag har fortfarande inte gått på muggen. Håller mig o sparar *nöjd* 
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-07 09:14:16 följande:
    Bäst att bajsa!
    Får jag en faktura nu?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-07 09:20:38 följande:
    när t kommer hem skiter du pa dig av lycka
    Han kom hem i natt! Jag är så glad!
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-07 09:25:43 följande:
    Var det inte jobbigt att ha välkommenhem sex med en bajskorv skavande i tvåan? Finns ju för fan få saker som är så störigt som att göka bajsnödig. Går ju inte att slappna direkt.
    Eftersom min mens kom med kraft igår var det liksom inte aktuellt ändå. 
Svar på tråden The return of the Lolilla