Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-02-21 09:49:27 följande:
    Spännande hej cent!

Ta roliga bilder på alla flyende män ok?  
    *gapskrattar* Flyende? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-21 10:28:48 följande:
    mäh vad är det för sunkigt jobb?
    Hahhahahahaa! Ja, det borde varje attraktiv arbetsplats ha...jag måste nog ställa lite krav på mitt nya jobb känner jag. Inte fr att jag har fått nåt....men ändå.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-02-21 21:37:31 följande:

Någon bantningskur alltså?

Jaja...nu ska jag bajsa.

Det är också en form av bantning...
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-22 08:17:09 följande:
    Jomen ibland behövs små avstick, när tex pratet inte faller mig i smaken. :)
    Hahahaha. Ja vi är inget speciellt stilfullt följe alltså....*suck* 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-22 09:22:59 följande:
    När pratet inte faller dig i smaken? Idag har jag träffat Greta. 
    Berätta mer. Allt som kan göra så jag slipper skriva cv är av intresse
  • 2timearound

Jag vill ha en Greta....

• 2timearound

Här är ni flitiga ser jag

Jag sitter på jobbet...och inreder barnrum. Det mår jag bra av och tycker om. Kunderna här i butiken blir jag bara irriterad av.

• 2timearound

My god...that girl can party!

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-03-07 10:14:40 följande:
    Dagens! Hur är det med er gott folk?
    Hittade en relevant och viktig omröstning för en gångs skull.
    www.familjeliv.se/Forum-24-73/m57700930.html
    *asg* Jag tyckte ingen var perfekt, men om jag måste välja får det bli 14. Han ser lite för rippad ut, men är mest proportionerlig ändå.
  • 2timearound

Yo! *tittar in* Wazzup?

Svar på tråden The return of the Lolilla