Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-02 16:03:39 följande:
    Min man älskar när jag rider honom och gråter som lille skutt samtidigt. Så att tårarna sprutar på sidan. Sedan somnar vi på en bädd av fläskkött och curry. 
    RÅTT fläskkött. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:04:35 följande:
    Å andra sidan är ju mina kompisar som bekant grymt avundsjuka på att jag ALDRIG svettas. It´s a gift, what can I say?
    När jag var 16 utvecklade jag en manisk rädsla för svett. Jag fick panik av tanken på att svettas så till slut fick jag tid hos en doktor som injecerade 15 sprutor botox i varje armhåla som förhindrade all form av svettning. Värsta grejen! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:08:24 följande:
    Fick du botox i pannan också? 
    NEJ. Borde jag det? *orolig*
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:10:33 följande:
    Nej, den ser slät ut. *kisar* det var därför jag frågade. Men sen kom jag på att du är en ung mamma.
    Jag föll nyss 27. Jag är inte så lik mig på bilden. Jag brukar ha en blå stickad mössa med öronlappar och stor tofs på huvudet, rött läppstift och stora rosa lovikavantar. Du skulle inte känna igen mig. Muahaha. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:07:59 följande:
    Fan vad skit du snackar! Skrikandes Det där är ju rent hittepå! Vem av er står på händer?
    Jag stod på händer en gång. Sprang mot dörren och skulle ta emot med hälarna som stöd. Det gick lite fort så jag sparkade hål i dörren med vänster häl, rasade ihop med ett BANG och bröt röven. Typ. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:13:20 följande:
    Skulle du smyga på mig? *ängslig*
    Så ofta jag kunde. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:14:20 följande:
    Så inget knulla den gången heller? Eller det kanske inte var för den stående 69:an du gick upp på händer? *skrattar*
    Nej jag skulle mest visa att jag kunde. Det gick inte bra. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:16:44 följande:
    Var det nån snygg kille som kollade? Sånt dör jag av. Skäms Skam alltså. När man råkar halka i en trappa och faller handlöst eller galet. *ryser*
    Låt mig berätta om en händelse från 1996 då jag som svinsnygg på utsidan/osäker på insidan, trettonåring skulle charma eliten på skolan. Jag gick på kryckor och det var snöstorm ute. Jag hade bråkat med min lärare och marcherade med kryckor genom matsalen för att hämta min bästa kompis. När jag passerar snyggbordet, dvs bordet där jocke, kenna, fille förhud och teddy i nian satt bestämde sig mina kryckor för att det var halt. Ena fram, andra bak, jag pladask på mage. Jag hatar fortfarande att tänka på det. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 16:18:08 följande:
    Låt se om jag fattar rätt.......

Du påstår alltså att du "bär" din fru med hela hennes vikt genom att slå armarna till en ring runt hennes midja, allt medans du slickar musen på henne? Och hon bär inte upp sin egen vikt med händerna? 
    Hahahahahahahahaha grodgök. 
  • Mariohn

För att lämna fokus på mig en stund vill jag även berätta om grabbmiddagen då Martin svepte en öl, slog sig på bröstkorgen och rapade. Jocke gjorde samma sak men jocke är en nörd. Han är 2 meter lång och saknar en tand....Svepte ölen, dunkade sig med knuten näve i bröstkorgen och ...spydde rakt ut över hela bordet. Det var skoj och äckligt. 

Svar på tråden The return of the Lolilla