Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-03 12:00:24 följande:
    Det gör inget, då kanske du stannar här där du hör hemma.
    with jooo
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-03 12:11:58 följande:
    Precis. jag klarar inte av det här jävla fladdrandet. Jag är så sur på Nicket för hennes sorti igår, jag klarar knappt av det.
    Jag tycker att allt jävla tjafs blivit pinsamt. Jag ser inget jättemärkligt i det moderatorerna skrivit och jag skäms för att jag hängde på så hårt igår. 

MEN mest pinsam är min granne som verkar totalt oförmögen att förstå att jag hör genom väggen. Människan är från ystad och sjunger svinhögt "Sheees a måååånstaah butt aj lööööv höööö bjotifall maaanstaaah bu åj dåwnt måjnd..." på tillgjord BRITTISKA. Det är så sjukt genant. Jag försöker höja ljudet på tvn för jag rodnar våldsamt.  
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-03 12:15:50 följande:
    Jag behöver exempel på nördstämplade hobbys. Inget extremt, utan klassiska hobbys som man med viss tvekan skulle erkänna att man ägnar sig åt.
    Motionssimning om man är under 60 och kärnfrisk, dvs inte behöver det i rehabsyfte utan väljer det framför något annat som man klarar av. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-03 12:17:47 följande:
    Hahahahaha! Jobbig situation. .-D

Nej, jag ser inte heller meningen med allt drama.
    Skiter i allt. Om jag försvinner från fb-gruppen så är det inget personligt. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-03 12:20:22 följande:
    Oj...men simning är en jävligt skön och allsidig form av träning rent generellt. Jag simmar hellre ett par km än springer en mil.
    APPAPP! Det är enorm skillnad på simning och MOTIONSsimning! Även om det inte är något annat än ordet som skiljer. Jag simmar också. Men inte MOTIONSsimmar. Motionssimning innebär att man har badmössa och simmar långsamt. Man hälsar på sina medsimmare när man möter dem på den speciella banan och på något märkligt vis lyckas man simma med hela torson ovanför vattenytan och nicka artigt åt folk vid sidorna. 

Men ok minigolf då. Seriös minigolf. Inte kul på stranden minigolf.  
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-03 12:22:39 följande:
    Fan, jag måste vara ett riktigt rejäl nörd, eftersom jag tycker boule är en kul grej att göra tillsammans en pilsner eller så.
    Precis som minigolf. Men även det skiljer sig markant från det seriösa "Nej jag kan inte komma på festen på fredag för jag har minigolfen imorgon". 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-03 12:22:39 följande:
    Fan, jag måste vara ett riktigt rejäl nörd, eftersom jag tycker boule är en kul grej att göra tillsammans en pilsner eller så.
    det är sexigt
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-03 12:26:03 följande:
    Spela boule = sexigt? Hur då?
    Jag var ironisk. Jag gillar det också en sommarkväll med en pilsner. MEn det är fan inte sexigt
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-03 12:26:21 följande:
    Men varför skulle du göra det? varför ska JAG drabbas?
    Du drabbas inte Jag stannar och gör som du. Håller käften när det stormar ._) 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-03 12:30:14 följande:
    Jag tycker badminton är lite töntigt.
    Men det är roligt
Svar på tråden The return of the Lolilla