Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-06 12:22:11 följande:
    Nej, jag är det också. Samt resten av 03området.... Med omnejd
    Jag hostar konstiga saker som jag måste spotta ut.... Men, men. Nu har jag tre dagar på mig att kurera mig och bara mysa
    Vad skönt. Jag gillar att vara lite febrig ibland. Om jag är ledig. Det är mysigt att frysa och vara trött och dricka te. NU däremot passar det inte. V är sjuk och M har blivit belönad för hårt arbete med löneförhöjning och bättre tjänst och han började IDAG. Och vi ska flytta vilken helg som helst...vet inte vilken! 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-06 12:28:03 följande:
    Kul med flytt, iaf. Har ni hjälp med V osv? Är ju vedervärdigt att vara sjuk när man är ensam m barn...
    Nej jag är ju mest hängig-  V har feber och sover på dagarna och är vaken på nätterna  Så på så vis löser det sig ganska bra! Får jag högre feber eller blir helslut så kommer M hem. Men orkar jag sitta här orkar jag leka med V. Han nöjer sig med en promenad annars sitter vi i soffan och tittar i böcker och klappar ramsor. Det är inte så jobbigt
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-06 12:21:29 följande:
    Väntar på lunch.......Drömmer
    Vad blir det? Jag får glass. Det får man när man har ont i halsen! (*ursäkt nr 32*)
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-06 12:31:48 följande:
    Åh, det låter skönt, ju!
    Vad ska NI göra nu? Ska ni åka på bröllopsresa någon gång eller ni ska bara göra fler barn och kramas? 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-06 12:34:10 följande:
    Helvete heller, inga barn
    Vi åker till Köpenhamn på torsdag, utan barnen och stannar till söndag. Skall bli grymt härligt

Dessa dagarna går mest åt att leka och mysa med barnen, lämna in kostym och tömma lokalen på överbliven sprit (hur nu DET gick till, haha). Liksom undanröjning osv...
    Mmmm köpenhamn  Det får mig att tänka på jul men jag ska inte förgifta din upplevelse med min julmani Städa är mindre kul men det är det väl värt antar jag ;-9
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-06 12:51:25 följande:
    Jadå. Vi behöver inte städa i lokalen, det gör de som har den. Det är röjt och sopor borta osv, vi har inte behövt tänka på sånt, alls. Bara hämta spriten, så, det är ju ok.
    Ni skulle satt upp en lapp utanför lokalen. "Drick all sprit. Vi orkar int ehämta den". Riktigt hög klass
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-06 12:56:42 följande:
    Hahaha, fan sa du inte det innan, för?
    Men, nu har vi hösten räddad, iaf
    Jag vill bekänna en sak som tynger mig. Skratta inte. Jag såg nyss att "Ullared" börjar ikväll och kom på mig själv med att bli lite glad. Ska jag söka hjälp?? Jag kan inte rå för det. Dessutom har jag tänkt titta på Idol imorgon och jag ser fram emot det. :-/
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-09-06 13:11:13 följande:
    Jazza skrev 2010-09-06 12:22:11 följande:
    Nej, jag är det också. Samt resten av 03området.... Med omnejd
    Jag hostar konstiga saker som jag måste spotta ut.... Men, men. Nu har jag tre dagar på mig att kurera mig och bara mysa
    Är ni sjuka era stackare, ni är väl inte så dumma att ni är ute och träffar folk, det är ju rena döden...

Får jag trösta med lite Tove Jansson

Så tråksligt, sa Tofslan medlidsamt. Kan det glädsla dig lite om du får pussla Tofslan på noslan?"
    Jag läser bara SNUSK. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-06 13:13:50 följande:
    och jo, jag skall åka till Maxi och sprida mina baciller, som hämnd
    Men nu har båda barnen somnat (S har sovit 1,5h) så jag slöööar framför datorn innan dess. Idag laga indiskt, är sjukt sugen på det!
    Kör tantklassikern. När du känner att du behöver hosta eller nysa ordentligt knyter du handen, håller upp den en halv meter rakt framför ansiktet och nyser/hostar åt sidan! 
  • Mariohn

Testade en liten whiskey mot halsont och nästäppa. Fy fan vad otrevligt. Dne åkte i vasken. RÖKIG GråterKräks

Svar på tråden The return of the Lolilla