Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 09:52:40 följande:

Orkade inte fota då det stank så förjävligt där inne men händelseförloppet kan jag dela med mig av.

1. Efter att ha dragit av mig mina turkosa sammetsmjukbyxor och låtit trosorna innehållandes två nerblodade always nattbindor möta golvet, så slappnade jag av och föreställde mitt rektum som en ros redo att slå ut.

2. Trots avslappning så högg det till lite smärtsamt i magen (kan ha med pågående menstruation att göra) efter blott några sekundrar känner jag dock hur rediga massor färdas neråt.

3. Trycket är som vanligt obehagligt försökte tänka mig bort genom att att ha båda fotsulorna mot golvet samt titta i en bok med bilder på älvor. Med hjälp av lite djupandning så satte det igång.

4. Så som det nu alltid gör på HC kost så blir det en redig laddning men eftersom kablarna ändå är ganska mjuka pga regelbunden tarmtömmning så går processen fort.

5. Efter obehaget var avklarat låt dären finbajsbrun något stora korv so luktade oerhört mycket.

{#emotions_dlg.flower}

Jag dör :´)  Kopiera och skriv in som förlossningsberättelse! :´´´)
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-07 11:45:44 följande:
    Nää....du är mer kort än tjock.
    Så kan man se det. Om jag hade varit 2 meter lång och vägt 62 kg hade jag ju varit jättesmal. 
  • Mariohn
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 11:47:27 följande:

Är du religös?

Väldigt. 
  • Mariohn
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 11:52:58 följande:
    Då bör du överklaga till GUD eventuellt kanske ingå en kompromiss inehållande visst antal offer av duvor vid närmaste altare eller andra morbida smöriga prylar som Herren ser på med välbehag.

*orka bygga meningar med punkt och tjafs som komma*
    Fin lösning. Jag offrar den brittisksjungande grannen och får snits på midjemåttet. Det var det du skrev va? 
  • Mariohn
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 12:02:06 följande:
    Jag ser i allfall med välbehag på en sådan gärning
    Dig kan man alltid räkna med! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 12:53:05 följande:
    Nu är jag hemma igen. Hon är så duktig, min naprapat, jag känner mig redan mycket bättre.

Eller, dvs tills jag läste Nickets bajsförlossning igen vill säga......... Drömmer
    Vad skönt Någon hade fisit i kön på hemköp. Vem fan gör en sån sak? Vad är det för sorts människa som bara står i kön och bestämmer sig för att "nu slappnar jag av? Känner ni sådana människor?? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 12:55:35 följande:
    Gud.....nej. Men du bor väl nära nån park med massa slödder eller hur var det?
    Nej den parken ligger i Malmö. Jag bor i en liten by 4 mil från malmö
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:02:15 följande:
    Joo, men det vet man ju hur bybor är. De håller väl inte inne fjärtarna för att "vara snälla" liksom?
    Så jävla äckligt. Jag har slängt kläderna i tvätten. Jag vill våldtäktsduscha och skrubba mig med stålull. Kan inte med känslan av någon jävla tarmgas på mina kläder och min kropp. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:11:04 följande:
    Fiser inte din snubbe någonsin?
    NEJ. Denna diskussionen ska handla om hemköp!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:14:11 följande:
    Moahahahahaa!

Om vi ändå ska prata om mat vill jag tala om att jag inte har ätit nåt, knappt, på flera dagar. Jag har liksom noll (0) matlust. Har bergis gått ner 1.5 kg sen förra veckan.  
    Det är lugnt. Jag äter för dig också. Sista 2 veckorna har jag varit pinsamt hungrig hela tiden. 
Svar på tråden The return of the Lolilla