Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-07 13:42:26 följande:
    Snattar du apelsiner på hemköp? eller försöker kanske?
    Mitt underliv har ett eget liv. Suger åt sig saker hit och dit. 
  • Mariohn

Nu vet jag vad som händer om man spyr och nyser samtidigt. Rekommenderas i kaklade badrum. 

• Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-09-07 13:45:59 följande:
    De som snattar djupfryst oxfile är lätta att känna igen
    Ja. Det är skitlätt. Det är dem som köper ris och bea  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:47:55 följande:
    Är det NÅGON som lyssnar på min låt?
    nej jag lyssnar på grannen. Han är så JÄVLA hånig. Står på balkongen och röker, kamphunden tittar ut bredvid. Och så håller han på och RAPPAR egenkomponerade texter skithögt "Jag sa yo mannen jag snackar med dig jag sa DIG och sen ba slääm" Jag begår självmord. När han går ut med kamphunden, som för övrigt ser ut som en förkrympt ko med tarmvred, har han en KAMPHUNDSHANDSKE. Det är en skinnhandske som man har på sig för att orka hålla i kopplet när den lilla kossan försöker kampa och döda alla levande varelser. 

Pinsamt nog är kojäveln helt snäll och väluppfostrad så den rappande idioten ser bara ÄNNU dummare ut där han går med en cigg i mungipan, rappandes pinsamheter med den andra mungipan,  armen i vädret framför sig konstant lutandes bakåt medan han gungar fram i takt med smörjan, hållandes stenhårt i kopplet som hänger slakt medan den lata kossan sölar fram bredvid honom.  
  • Mariohn

För somliga i tråden är det säkert så att det som kommer innanför byxbenet hamnar till slut i röven. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:56:03 följande:
    *kramprycker av skratt på golvet*
    Jag blir mer och mer övertygad om att det inte ens är en riktig hund. Han har fan sytt den själv. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:57:44 följande:
    Mara, you´re on FIRE today! *kääär* Solig
    Jag är mest glad att vi har börjat hänga i tråden igen. Det känns skönt. Hela sommaren har det känts tomt och obehagligt. Nu är ni ju här igen. Det är en stor lättnad. Min kompis sade till mig igår att jag varit tjurig på sista tiden och bad mig att dra ut kvasten ur arslet. Det var visst inte bara en kvast jag hade där utan även den tillhörande snögubben. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 14:01:29 följande:
    Ja, så kul som jag har haft här senaste tiden är osäkert när jag hade senast. Hur fan var mitt liv innan jag hade låtsaskompisar på nätet?
    Varför ska du alltid låtsas att du har ett liv utanför FL? Sluta reta oss andra. 
  • Mariohn

Alltså jag är så jävla glad att jag ska flytta. Det är som en komedi att glo på grannarna. Nu sitter kärringen i rosa ute och röker på sin balkong. Till sällskap har hon sin torktumlade katt. Katten har e mm mellan ögonen och ser ut som om den är helt ansträngd och vill bli räddad. Jag förstår den.

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-07 14:03:19 följande:
    hade du snattat den och petat in den i byxbenet?
    *gör en undersökning över hur saker hamnar i röven pa folk*
    Jag skulle vara häftig förra vintern och sparka sönder ett par ungars snögubbe. Så jag rusade fram och gjorde ett bruce lee hopp men tyvärr hade jag kjol och landade på snögubben och svalde den med arslet. 
Svar på tråden The return of the Lolilla