Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-09-07 14:04:54 följande:
    eller var det i själva verket du som var damen i hissen och det skädde av mistag en vinter dag när du rakade luta dig lite mot gubben och schvup var den borta?
    HAHAHAHAHAHHA
  • Mariohn

Jag vet varför jag är lite småskruvad. När jag var väldigt liten så sade min pappa till mig att dra underläppen över huvudet och svälja. Det var läskigt att tänka på och jag har känt mig lite annorlunda sedan dess. 

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-07 14:14:02 följande:
    Kan ge er en länk sedan på FB. Inte här.
    Mariohn skrev 2010-09-07 14:11:54 följande:
    Men pancis. Kram på dig!  Vad händer nu då? 
    Kan försöka skriva sen ikväll på FB om det. Nästa steg är ivf att bestämma vilken "klass" jag har. Fanns tydligen 6 olika "klasser" av sjukdomen/syndromet.
    Men fy vad jobbigt. Hoppas att det finns något bra att göra åt det nu när det är konstaterat! Skriv gärna och berätta för jag har inte heller koll. {#emotions_dlg.flower}
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-07 15:30:18 följande:
    Jag övar på att säga "min man"... Nicket får tala för sig själv, hon är ju sjuk, den arma människan.
    Kalla honom "gubben" eller "guuben" och tro att det är gulligt. Det är det inte. Basåduvet!! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 16:20:18 följande:
    Hur valde ni era nick och varför? Ni som är compulsive-nick-changers kan skita i att svara.......... 
    Så vem pratar du med? :´)
  • Mariohn

Jag hatar kattjäveln. Han ska UT så fort vi har flyttat. Pang bom tack och hej. Hoppas han överlever. 

Svar på tråden The return of the Lolilla