Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 16:35:38 följande:
    Jazza - Fick ett infall att ta ett namn efter den käcka nya dans som hon börjat med istället för vals.
    Tvåan- Ville ha två barn och när hon insåg att vägen dit var att sluta upp med att bara ta den i...tvåan så ville hon hedra detta minne med att för evigt heta Tvåan,
    Hahahaha du är sjuk :´)
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 16:37:10 följande:
    Ja, i HUVUDET! Plus att hon vägrar ta sin medicin. 
    Medicin är för töntar. Våga vara stött i nöten! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 16:38:19 följande:
    Känner du DNA-mannen?
    Det gör jag alldeles säkert. Jag känner alla idioter.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 16:39:05 följande:
    Mariohn skrev 2010-09-07 16:38:31 följande:
    Nu ringer hon igen. Jag lyfter luren och lägger på. 
    Meh! Skrikandes Vilket svin du är
    Jazza skrev 2010-09-07 16:39:09 följande:
    Är hon inte så jättetrevlig i telefon?
    Nej.

Jag har ingen aning eftersom hon bara skrällhostar rakt in i mikrofonen hela tiden. Hon kedjeröker och varje gång hon tar ett bloss VRÅLhostar hon "HUÄÄÄHUUÄÄÄ ÄÄÄH  HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄ  ÄIAAAAAAAÄÄÄÄH". Det gör ont i örat och jag har sagt åt henne att inte ringa mig medan hon vrålar.  
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-07 16:38:59 följande:
    med lite socker i botten sa gar medecinen ner annars far du ge suppar
    Som att slänga in en hasselnöt i ett tomt rum liksom. 
  • Mariohn
    M C skrev 2010-09-07 16:45:19 följande:
    *kräks*

Har otroligt svårt för det där, har fysikt vomiterat (inte bara snack alltså) när folk drar igång sånt där.

Hade faktiskt en arbetskamrat som gjorde så, ett gammalt äckel som dessutom måste bott i skogen utan dusch. När jag blev gravid kom det upp. *blörk* Han hostade, harklade, slemmade och stog i jämt. BLÄÄÄÄÄ!
    Jag fixar inte heller det. Dessutom blir jag förbannad på henne. Jag VET att rökningen är ett beroende. Men man kan faktiskt låta bli att ta ett bloss de 5 minuterna det tar att ringa och få lite sällskap i örat. Och man kan tamejfan flytta luren från örat om man ska få en hostattack. Jag vill bara fråga henne om hon är dum i huvudet!!! Och då älskar jag ändå min mormor. Men hennes jävla rökning går före ALLT. Vi kan inte träffas pga rökningen och så ringer hon och är såååå ledsen för det men inte ens den korta stunden kan hon låta bli. Det äcklar mig. 
Svar på tråden The return of the Lolilla