Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-08 10:25:20 följande:
    Det fortsätter.....hon är het på gröten, bruden.
    HÅHÅHÅHÅ och vem kunde tro att den rödnackade kärringen skulle missa en chans som denna. Lite bajs på frukosten MMMM: *pissar* 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-08 10:37:35 följande:
    Fan så ofta ni snackar avföring här. För varje diskussion om sex så är det två diskussioner om bajs.
    Jag ser det bara som tre diskussioner om sex. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 10:47:56 följande:
    Mariohn skrev 2010-09-08 10:38:58 följande:
    Jag ser det bara som tre diskussioner om sex. 
    *viker mig dubbel över tangentbordet*

Kunden i butiken tittar sig oroligt omkring..........
    Bara du inte gör som mmitt ägg till man och uttalar vissa ord högt när du läser fort. Det kommer att verka ännu mer skrämmande om någon kund kommer för att betala och du  intensivt stirrar på skärmen och låter "mmmm mmmmbajs, mmmmmfinger i rumpan mmm mm bmbmmmm bajs mmmbmbm ska läsa på om pannkakan mmmm bajs"
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 11:03:45 följande:
    Låter som att ni passar bra ihop!
    Ja verkligen. Han läser högt vad du skriver om och jag äter lunch ur en blöja. 
  • Mariohn

Jag håller på att bli förtvivlad på denna jävla solen. Jag vill gå UT och den bara lyser och lyser. Jag blir GALEN. 

• Mariohn

Alltså denna rödnackade kärring....Hon är omöjlig att förstå sig på. Att sitta med bild på sitt ansikte och skriva "min man blir vrålkåt när jag pullar honom i röven" osv...KAN det lämpligen vara lämpligt?? Vad jävla roligt det måste vara för honom när "lasse på lagret" får veta detta för att hans fru surfar på FL. 

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-08 11:22:36 följande:
    Åh, du är en tyspisk sån, som råkar ut för läbbiga gubbar när du tror att du chattar med hotties. Beware.... Det är en tjej, vet du, va?
    För mig spelar det ingen roll. Har jag börjat chatta och bestämt mig för att knulla så genomför jag det oavsett vad som kommer upp efterhand. Det är jävligt självklart. Det är precis som när man plockar fram en sommarklänning på tisdagen för att bära på onsdagen. Inte fan sätter man på sig något annat om det skulle vara snöstorm på onsdagen liksom. Någon jävla ordning får det vara. Hålla på och ändra sig fram och tillbaka. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 11:22:36 följande:
    Guuud vad jag behövde det här idag! det börjar närma sig min mammas 10-åriga dödsdag och jag har varit rätt nedstämd. Men nu är jag riktigt glad! You make my heart sing. {#emotions_dlg.flower}
    Hjärta
Svar på tråden The return of the Lolilla