Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-08 13:43:00 följande:
    Jadu, livet kan sannerligen vara orättvist mot de flesta av oss. På ett eller annat sätt.

Jag reder mig. Jag kommer ta mig igenom detta första stadiet - behöver bara ventilera det lite då & då.
    Ventilera hur mycket du vill och när du vill!  Det behöver man och det är därför man har vänner!  
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-08 13:46:17 följande:
    Ni är så fina *snyftar*

Nu får vi återgå till det roliga. 2timer vill skratta igen tror jag

Fan...kommer inte på något ROLIGT
    Jag tror att hon gick och bajsade. 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-08 13:50:34 följande:
    Hoppas verkligen hon sitter ner när hon bajsar.
    Hahahahah nu kom jag att tänka på "hur gör du på en offentlig toalett" tråden som ballade ur helt för ca ett år sedan :´) Folk stod på ringen med fötterna och höll sig i ryggstödet för att undvika baciller från själva toalettskålen. Andra blev uppriktigt ARGA över den sortens beteende för de ville inte vila rumpan mot andras SMUTSIGA skoavtryck och en tredje part började skälla om plumsande och skvättande från dessa oförskämda människor som behagade släppa sina kroppsvätskor från en så hög höjd...hahahaha
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-08 13:54:29 följande:
    Är det sant?! Vilken tråd jag missat
    Jag försöker hitta den igen nu. Det var helt hysteriskt kul. Det började som en rolig grej och jag tror att TS mest skojade. Men i vanlig ordning blev folk slutligen ovänner och det var fantastisk underhållning att se folk BRÅKA om plumsande och klättrande på toaletter runtom i Sverige :´)
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-09-08 14:01:42 följande:
    Skoj

Och än finns det inte pissoarer för kvinnor när det uppenbarligen är det de vill ha nåja vissa...
    Så som folk resonerade i den tråden vore det brukligt med kateter för alla vuxna människor. I alla lägen. Hellre UVI än HIV liksom. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 14:13:23 följande:
    Mariohn skrev 2010-09-08 13:48:26 följande:
    Jag tror att hon gick och bajsade. 
    Jag åt lunch. Eller, jag petade runt lunchen på tallriken.
    Sak samma. Vad petade du runt? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 14:15:52 följande:
    Same old. Kyckling, färska gönsaker och ångkokta grönsaker. Du? Riskakor med blåbärssylt?
    Melon och jordgubbar
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 14:26:20 följande:
    Maran och Panki, kommer ni att vara på Kanal 5 kl 21? Av det lilla jag sett verkar ni isf.........jättesympatiska. Drömmer
    Hahaha åh! Nej Jag måste titta på efterlyst så jag får se det senare
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-08 14:28:24 följande:
    Måste du titta på Efterlyst? Är det för att kolla hur mycket de vet, eller?
    Jag måste ju ligga ett steg före! 
  • Mariohn

Helt allvarligt. VARJE gång skåningar är med i tv är det så jävla pinsamma skåningar att jag framstår som normal. Det är folk som öht inte talar svenska. Folk som beter sig som jävla byhåleraggare och som aldrig verkar ha gått i skolan en endaste dag. De vet inget, kan inget, klär sig som rövhål och bara brölar som om de hade ett glödande kol i rektum. 

Svar på tråden The return of the Lolilla