Inlägg från: Zimlis |Visa alla inlägg
  • Zimlis

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-11-09 16:14:09 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-84/m55513222.html
    Kan ni inte gå in där och kyssa i pricken som inte har någon skrift? Snälla söta rara med socker på toppen?
    Gjort
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Zimlis
    Sven Justus skrev 2010-11-09 16:29:24 följande:
    I listan här till vänster över de hetaste debatterna finns följande tråd med:

någon från hamångefjärden eller bergby??? Den har inte ett enda svar och den har totalt 14 besök varad jag  står för 6 av dem.

Kan ngn förklara för mig vad som gör denna debatt så het?
    Verkar ju jävligt het och intressant Obestämd Om det kan vara att den fått många klick under kort period?? *gissar*
  • Zimlis
    Zchimla skrev 2010-11-09 16:33:28 följande:
    Verkar ju jävligt het och intressant Obestämd Om det kan vara att den fått många klick under kort period?? *gissar*
    Å andra sidan borde inte antalet klick påverka tråden att hamna i heta diskussioner
  • Zimlis

Tja inte helt oväntat så kan hon skriva

• Zimlis
    Mariohnym skrev 2010-11-09 16:43:59 följande:
    Jag håller alltid vad jag lovar. Om folk kommer ihåg det. 
    Hahahahahaha det va roligt... och mitt inlägg va menat som en komplimang - "du KAN skriva" och gör det förbannat bra
  • Zimlis
    Mariohnym skrev 2010-11-09 17:21:09 följande:

Kapitel 2

Rosenrasande av förnedringen slet hon sig ur hans grepp och backade ifrån honom. Tårarna brände bakom hennes ögonlock och all möda hon lagt ner på att hålla kontroll över tarmen kändes onödig och bortkastad. Hon försökte finna ord för att beskriva vad hon kände men trycket från tarmen tog överhanden och orgasmen sköljde över henne där hon stod. Sven Justus förstod inte alls vad som hände och rusade fram för att ge henne första hjälpen. Han hade aldrig bevittnat en kvinnlig orgasm tidigare och alla år av fejk i kökssoffan hade gjort honom totalt övertygad om att hans uppfattning var den rätta. Förvånad föll han till marken när den nedbajsade ungmön knuffade honom från sin barm och stormade ut ur den gamla ladugården hysteriskt snyftandes. Hon visste inte när eller hur…men en sak visste hon. 2timern skulle få lida för detta.

Hon rusade planlöst omkring i mörkret medan regnet piskade hennes rödgråtna ansikte. Tusen tankar rusade genom hennes huvud när hon plötsligt rusade in i pigan som gett sig ut i ovädret för att se till hönsen. Med ett plask föll hon omkull i leran och började banka i marken. Hon vände upp ansiktet och fick i månljuset se ett vackert kvinnoansikte titta ned på henne.Just som hon skulle ta den hjälpande handen och resa sig upp slet vinden tag i klänningen på den hjälpande kvinna. Så fort hon såg kvasten visste hon! 2timern! Ingen i bygden kände igen hennes ansikte särskilt väl men det där raka könshåret gick inte att ta miste på. Det kände alla igen! Med ett avgrundsvrål kastade hon sig över sin ärkefiende och båda gled genom leran och in i en stor gödselstack. Det var Jazza. Ursinnig över att ha blivit väckt mitt i natten gav hon sig in i närkampen fast besluten att göra slarvsylta av de båda snorungarna som nu slogs om hennes älskare. Sven Justus bevittnade slagsmålet på avstånd och kramade sin lille soldat i byxorna. Då hördes plötsligt ett rop från granngården…

*garvar ihjäl*

Jag tycker på riktigt att du ska göra en adventskalender-novell åt oss.. vore bäst att ha en lite snutt att läsa varje dag i december
  • Zimlis
    Mariohnym skrev 2010-11-09 18:07:42 följande:
    Givetvis ska jag göra det. Men det får bli ett nytt projekt! 
    Vilken tur att det bara är den 9 November idag.. då har du ju lite tid på dej
  • Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-09 19:52:19 följande:
    Nej. Jag var rätt vidrig. På riktigt.

Allie har fått springmask. IGEN! Typ 4:e gången......*suckar* Ni vet kanske inte det, men jag är rätt "känslig" för äckliga grejer.......som mask t ex

Så när lillen inte ville ta sin medicin fick jag typ......panik. Helt bananas, såg liksom maskarna kräla omkring (så var det förstås inte, han har inga maskar) men det kändes så. T fick be mig gå för jag var helt dum i huvudet. Sen har jag skurat bägge toaletterna som en furie och dammsugit och bytt lakan och nu får jag göra det varje dag i 2 veckor..........*redan utmattad*

Sen har jag fått en ögoninfektion också. Det gör ont och är fult.  
    Jobbigt
  • Zimlis
    lokisse skrev 2010-11-09 20:16:29 följande:
    jag var skit arg för att jag var den enda som inte fick mask eller löss alla andra barn hade det. jag hade senare när jag inte at röbetor eller hade lavendelschapo och jobbade pa dagis i stället och da ville jag inte ha mask
    Jag hade löss en gång och fy fan bara jag prata om det så kliar det i hårbotten
  • Zimlis
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-09 20:26:04 följande:
    Jag har varken haft mask eller löss. Jag visste knappt vad löss var förrän jag gick i 3:an och någon jag kände från en annan skola berättade om någon som hade löss.
    Löss och mask låter verkligen trashigt
Svar på tråden The return of the Lolilla