Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-09-09 15:18:19 följande:
    blir inte det ganska slafsigt?
    Jo men jag går ju hem sedan
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 15:18:21 följande:
    En del har bara så fin röst så man smälter.
    Som jag *vet*
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-09 15:21:05 följande:
    Vet du vad....många gånger när jag läser dina inlägg skrattar jag rakt ut. Kollegorna kollar lite på mig ibland
    Pilutta dem
  • Mariohn

Roligt att jag kan underhålla någon. Mitt barn vill inte bli underhållet. Han vill bara springa runt bordet och låta som en dinosaurie. Jag tror att han vill gå ut och leka. Vi ska gå ut och leka snart  

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-09 15:23:45 följande:
    och stackarn med örat?
    sitter där med vattenskadan sen eller?
    Man får fuktspärra innan som vaktmästaren sa *kåtdreglar* 
  • Mariohn

Jag har aldrig tänkt på ordet "fuktspärr" som dirtytalk innan men nu kommer det garanterat att förstöra mitt sexliv. Nu ligger det liksom där och gnager som en sådan sak man INTE får säga. Och då blir det som när man är fnissnödig och absolut inte får lov att fnissa....Ja ni vet ju själva. Nästa gång M stoppar in den kommer jag att vråla FUKTSPÄRR!!! av reflex. 

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-09 15:26:50 följande:
    Ok, jag litar på vad ni säger. Själv bryr jag mig inte så mycket om (b)rösten...utan gillar mer hur kroppsspråket funkar.
    Min kompis Maria brukar kommentera mitt kroppsspråk. Hon säger att det är märkligt att jag gör allting så försiktigt och tar så försiktigt i saker. Jag flyttar alltid runt saker med fingrarna och tar inte i saker ordentligt. Till slut fick jag komplex och bestämde mig för att börja försöka ta i saker ordentligt och nu har jag slagit sönder halva hushållet på en vecka. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 15:29:01 följande:
    Är M egentligen din vårdare?
    Det är en mycket bra beskrivning. Det förklarar dessutom hans störiga tålamod. Slutar han inte ha tålamod tror jag att jag ligger med min doktor. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 15:31:09 följande:
    He loves me.

Förresten har jag redan kåtdreglat idag. Jag var jävligt nära gränsen för pinsam men eftersom jag är sjukt professionell och duktig på mitt jobb höll jag mig på rätt sida.
    Vi tror på det. Du höll säkert masken skitbra tills du skulle röra dig och vurpade baklänges när du halkade i den blöta fläcken bakom disken
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-09 15:33:51 följande:
    Nej. Men jag stod så nära som det är möjligt utan att vara äckligt intim. Han med.
    Bra material till en sexnovell utan sex. En utmaning. Får jag skriva om det? Så som jag uppfattar det dvs. 
Svar på tråden The return of the Lolilla