Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-09-14 17:00:26 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-168/m54514786.html

var jag rabiat igen?
    Suck..orka. När V slänger sig på katten säger katten ifrån. V är 10 månader och han fattar vinken. Hur jävla svårt kan det vara att lära sina barn att respektera djur?  *silar kräket mellan tänderna*
  • Mariohn

Jag avskyr blingbling i alla former Har en stor mansklocka som jag får blåmärken på handen av. Men den glimmar inte  

• Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-09-14 17:11:02 följande:
    Menar du att du läser av tiden på din klocka ibland då?
    Det är korrekt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 17:13:48 följande:
    Det är ok. Du är ganska manlig ändå.
    SimplyTheBest skrev 2010-09-14 17:10:01 följande:
    Med tanke på att jag älskar klockor borde jag få lov att kalla dig Timer el Time. Timer är sött ju
    Jag känner att det här ämnet liksom är.......uttömt.

By the way.....jag är asless på klockor. Om ni tycker att jag verkar oengagerad i något som borde intressera mig. Jag vill eg bara hålla på med inredning nu. Sorry. Jag svara självklart om ni har frågor men orkar liksom inte låtsas att jag bryr mig så mycket.
    Hur mycket är klockan? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 17:15:35 följande:
    Vad vill du att den ska varra?
    19.00  helst. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 17:18:29 följande:
    Använd kvasten!
    Jag trodde att du hade den i arslet med tillhörande snögubbe?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 17:26:12 följande:
    Det märks att du inte är "flytningsaktivist"

Kräks
    hahaha snacka om att engarera sig :´)  Folk verkar ha vansinnigt bra koll på sina underliv här på FL men inte fan visste jag att man hade egen privat kalender till rävsaxen. Milda makter. Jag vill INTE läsa en sån!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-14 17:28:31 följande:
    ja sen har jag en skitkalender och en fiskalender oksa och sedan har jag en organeiser som jag skriver upp när jag skrivigt nagot i nagon av mina 14 kalendrar i sa att jag vet vad jag skrivigt när...
    Det har inte jag. Jag har fullt upp med min svettkalender och min hårbottenkalender. Om jag inte har stenkoll och dokumenterar allt kan jag omöjligen veta när jag ska tvätta mig. 
Svar på tråden The return of the Lolilla