Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Det värsta är att jag startade en tråd om äckeltrådarna en gång och ifrågasatte om det inte var osmakligt att prata jättesnusk samtidigt som man representerar sig själv med en bild av sitt spädbarn. Det tyckte inte folk. De blev lite arga. "det är ju inte bilden som skriver" No shit kamelpitt. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-03-30 16:36:17 följande:
    Jag har aldrig tagit den i arslet. Det verkar göra jättejätteont. Det är möjligt att det är skönt också, men jag tvivlar på att jag någonsin kommer att få veta det.
    Jag vet inte heller. Det verkar obekvämt. Tror ni att storleken spelar roll eller det är  förbjudet att tycka det i bajjan också ?
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-03-30 16:54:03 följande:
    Alltså det kan vara helt skönt att ta den i tvåan men obehagskänslan (känns typ som att man blir lös i magen) och skräcken att överföra avföring på sin partners kuk väger ändå över det positiva och gör att man (jag) iallafall inte kan slappna av och njuta. Därför sysslar jag inte med det, även om jag provat.
    När jag använde bajsargumentet i en diskussion blev jag nedröstad med "men dauuuuaah man har kondom som man tar av sen"
    JAHA! "släng bajset på golvet så myser vi" funkar inte för mig. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-03-30 17:02:27 följande:
    sant skiter jag i! han är medveten om var han petat in den och vad som kan bo där...
    Hahahahahahahahaha {#lang_emotions_heart}
  • Mariohn
    Ord blind skrev 2010-03-31 17:46:10 följande:
    Om man inte vill bli uppringd av försäljare så ska man tydligen inte ha telefon alls, eller i vart fall inte svara i den.... www.familjeliv.se/Forum-5-68/m51694898.html
    Samma intelligenta jävla resonemang som förs av människor som tycker att jag borde flytta ut i skogen om jag inte vill ha grannungarna ringandes på min dörr 20 ggr i sträck 5 ggr om dagen för att låna saker som aldrig kommer tillbaka. 
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-03-31 19:25:30 följande:
    Goderafton!
    Ingen är här. alla har ett liv  
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-03-31 19:34:27 följande:
    jag är en dalig mamma mopsen tittar pa film. petsson och findus...
    Jag också. V är ute på promenad ensam med bara sin pappa som barnvakt. 
  • Mariohn

Jag förstår inte hur folk kan bli så satans dumma som de är på familjeliv. Är det något man övar upp liksom? 

Svar på tråden The return of the Lolilla