Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-20 10:36:58 följande:
    Har faktiskt ingen aning. Tycker inte att det är lämpligt att tioåringar har tillgång till porr på tv och dator, dock. 
    Sexualitet i den åldern bör väl vara lite mer.....oskyldig, no? 
    Ja jag skulle inte tillåta att mitt barn surfade porr eller kollade på porrfilm. Men jag tycker inte att det är normalt att som förälder sätta sig ner och titta på porrfilm med sin tioåring!  Det är sjukt!  Detta är också ett typiskt könsdiskriminerarbeteende. När tioåriga killar har fått nys om en porrtidning som nnågons pappa har i en garderob så är det fullt naturligt och det kallas nyfikenhet osv. Om en tioårig flicka intresserar sig för sex är det NONO. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 10:41:13 följande:
    Jag tycker pappan ska strypa tillgången till porr och hålla sig borta från ämnet ett tag till. Hon upptäcker väl en del på egen hand. 
    Exakt. Man kan faktiskt vidta åtgärder så att barn inte kan surfa porr på datorn. Och jag tycker verkligen inte att man ska se porrfilm med sina barn. Antagligen tittar hon för att hon är nyfiken och har kommit på att hon gillar det. Det är inte skamligt eller fel men inget man bör göra med sina föräldrar. Svinäckligt. Att strypa tillgången till porr är väl rimligt. Men att förstöra hennes möjlighet att fantisera och utforska sig själv genom att för evigt plantera en ytterst pinsam situation i hennes minne är bara taskigt. Jag tror tamejtusan att det kan bli förödande för en tioåring som utforskar sin sexualitet och sina lustkänslor att för evigt behöva minnas "stunden framför porrfilmen med farsan" Fruktansvärt genant och onödigt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 10:46:51 följande:
    Är det ett troll? Eller kan det vara möjligt att det är på riktigt? 

Det är nu man skulle vilja att nån av killarna vågade säga nåt, men nonono.  
    Det måste vara ett troll. Man kan inte vara normal om man vill förklara en porrfilm för sina barn. "Nu lilla gumman tar hon emot den stora penisen i gumpen. Då ska man vara försiktig. Som du ser kan man sedan ta den i munnen men det är viktigt att inte svälja glasyren utan att ta emot den i ögat. Förstår du bättre?"
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-09-20 11:03:35 följande:
    Hej igen.
    Hej. Vad hade du ätit just precis nu om du var jag? 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-20 11:05:47 följande:
    en bit salami och bröd
    Jag har kokt potatis och gjort egen fiskgratäng men jag tänkte äta den till middag. Ett knäckebröd med keso och avocado blir det. Du inspirerade mig .,
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 13:48:45 följande:
    Fan....ser ut som om jag får stänga idag.
    Warum?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 14:01:21 följande:
    lokisse skrev 2010-09-20 13:52:15 följande:
    menar du att vara den som är kvar till stängning eller stänga för gott
    För att jag kom nedglidande till jobbet kl 13 och T tycker att jag inte kan gå kl 15.
    Visa brösten? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-20 14:05:15 följande:
    Nä. Det verkar överdrivet, alla vet ju att det är jag som bestämmer ändå. Jag är snäll och ligger lågt för då kan jag vara ledig hela dagen i morgon ist. Jag behöver jobba och göra en ritning bl a.
    Du är smart och utstuderad Demon
Svar på tråden The return of the Lolilla