Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-13 20:07:33 följande:
    Bättre idag?Här är det långsammare än SD´s samlade hjärnaktivitet.... De kollar på Melodifestivalen.... Så jävla tråkigt
    Tack! Betydligt. Ja, det är tråkigt med melodifestivalen, urk rent ut sagt!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-13 20:22:49 följande:
    Du har blivit kapad? fan, har mensvärk som fan... första efter S och efter spiralinsättning.... Hade glömt hur trist det var
    Stackars, det är inte roligt. Koppar eller hormon?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-03-13 20:20:55 följande:
    Nu har min dator hittat nätverket. Men det är fel namn på det samt att det är ett lösenord till det. Vilket jag aldrig har haft....jävlakukfitt Telia!!!
    Telia är bajs! Däremot lyckades Tele2 nästa lura mig till att byta mobiltbredband hos dom istället för tre som jag har. Men dom struper ju redan vid fem, tre vid 20 om dom stryper alls. Och då var Tele2 bara 30 kr billigare....
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-13 20:27:21 följande:
    Koppar. Ville helst slippa hormoner mer nu så jag hoppas innerligt att detta kommer vara bra... Har du haft innan?
    Jag kom på efter drygt 10 års tid med p-piller och hormonsprial att jag mår psykiskt dåligt av hormoner, vilket sedan även bekräftades när jag var gravid, så det får bli koppar efter förlossningen. Det "lustiga" är att ajg alltid har sagt att ajg bara vill ha två barn, men nu när jag inser att ajg aldrig kommer att orka med en graviditet till vill jag ha i vartfall tre och är ledsen så jag ahr gråtit över att detbara blir två.... Är man gravid och knäpp, eller suktar man bara efter det man inte kan få?
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-13 20:54:28 följande:
    sant!man borde kanske kjöra pa tvan...men jag är lustlös medans jag är gravid da skulle hela tag med nakna män kunna taga genom mit sovrum utan att jag skulle bli ens smafuktig...
    Det där känner jag igen!
  • Ord blind

God dag! Här har det varit museeum och shopping.

För övrigt har jag hittat en ny avatar till MC:

piday10-hp.gif

• Ord blind
  • Ord blind

Fan det blir inte bra, www.google.se

• Ord blind

Men Kent är ju bra, de gamla skivorna. Hörde dom på Youngstorget i Oslo, bra som tusan...

• Ord blind

Längtar till tentan är skriven och bebis är här!  Bara 16 veckor kvar....

Svar på tråden The return of the Lolilla