Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-21 19:07:10 följande:
    Det trodde jag med att hon skulle ha. En flickig röst, men den är helt kvinnlig och jag var jätteförvånad, första gången BAM låter som "Dunka mig gul och blå- Frida
    ja precis!
    mycke förvanad.
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-04-21 19:13:12 följande:
    Gulligt!  Utviket sa tidigare idag att hon inte alls höll med Jazzan om att jag har mörk röst. Jag känner att jag får lite mixed messages här faktiskt........
    hur later jag som du förväntat dig? lika förvirrad som jag är??
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-04-21 19:20:52 följande:
    Okej så ni har saknat Bam jättemycket, MEN MIG DÅ???
    dig saknar vi alltid!
    sa mycke att vi inte kan prata om det utan att bryta ut i fulgrat därför later vi bli!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-21 19:17:16 följande:
    Nej, det kan dom inte, fast dom gör det ändå. Jag tycker personligen att det gränsar mot vanvård. Rektorn sa att alla platser var fyllda på det andra dagiset. Vi vill inte berätta hur vi upplever det till rektorn (min man har även fått intrycket av att det inte är någon idé och inside info har gett kunskap om att rektorn stöttar sin personal i allt) och i och med att de ligger så nära varandra vill vi inte att det ska ligga oss till last på nästa dagis då fröknarna träffas ibland och pratar.
    ga till nästa instans!!
    det är inte ok att barnen ska bli brända pa dagis inte alls överhuvudtaget!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-21 19:22:36 följande:
    Tack!!  Det börjar kännas bättre. Tror det blev för mycket på en gång så här i graviditetstider och jag känner att jag har gett så mycket energi och att det borde gett mer utdelning geom ett bättre resultat. Men jag har ju inte lagt ner så mycket tid, det har jag inte orkat, men energin har gått åt ändå. Ja, jag ska sätta mig en stund i morgon och hoppas att jag får till en tid för någon form av behandling, just nu hade jag kunnat göra vad som helst för en ordentlig massage..... Jag vill dock inte helst visa min kropp i mitt gravida tillstånd....
    finns det ingen chans att fa massage fran kassan?
  • lokisse

duktig mullvad herkul

• lokisse
    Bam skrev 2010-04-21 19:40:26 följande:
    Ska spy ut mig på FB. Om nån orkar läsa.
    klart att vi gjör! vi är där för att spys pa!
  • lokisse

ja jag med!

2timearound skrev 2010-04-21 19:44:45 följande:
    Vafan gör ni era häxor?! Skriv nu då! Jag vill bli underhållen.
    mopsen plockar i sär allt duplo...
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-21 19:50:50 följande:
    Jag skriver och skriver och skriver.... Vissa inlägg försvinner i vanlig ordning så man får skriva om....
    var?
Svar på tråden The return of the Lolilla