• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-10 11:58:05 följande:
    Då måste jag duscha. Kommer vi att knulla? Det är bra att veta om jag måste tvätta hugget också.
    Tvätta hugget oavsett, träningsvärk går över med lite alvedon. *tipsar*
    Man ska alltid vara redo för gökande.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-10 12:05:35 följande:
    Egentligen ville jag mest veta om jag skulle bädda med plastlakanen, men tyckte det var ofint att fråga. Drömmer
    Ohoooo, kinky! Har hört talas om gummilakan, olja och lite observationer på avstånd - men plast är nytt för mig. Berätta!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-10 12:06:13 följande:
    jag vaknade klockan 06 av att borren var  täppt. Jag ville inte vara vaken ensam så jag tänkte att jag skulle väcka M och bråka om något. Jag började således rycka bort små hårstrån från hans nacke. Jag vet att det är något han hatar. Han sprang ur sängen en hel timme för tidigt och trodde i panik att han hade försovit sig första veckan på det nya jobbet. Då somnade jag om. 
    Vad heter faciliteten där du bor? Har glömt.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-10 13:57:11 följande:
    nej klart att du inte skulle!!

lika lite som att jag skulle säga hey babe take a walk on the wild sid
    ...and the coloured girls go "du du-du du-du-duruturu..."
  • M C

Hello muppets!
    Har ni saknar mig?

• M C
    Crake skrev 2010-09-12 17:43:47 följande:
    Även om jag föredrar en tempusform per mening. 
    Idag är jag oregelbunden och reflexiv.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-12 19:26:41 följande:
    Vad GÖR ni?
    Tejpade mina stackars händer. Lyckades faktiskt tejpa fast tröjan på ett ställe. Bra uppmärksamhet va?

Åkte igår morse kl 2.30, körde nästan hela vägen förutom en timme eller så. Traska hela dagen, sova på en stenhård säng och åka hem igen. Men idag körde gubben mest, jag drog bara två timmar idag.
  • M C

Vi ska ta E-körkort.

Säger bara det.

• M C
    lokisse skrev 2010-09-12 19:58:57 följande:
    inte mycke väntar pa att ncis ska börja
    Är den dubbad hos dig?
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-12 20:20:47 följande:
    Hej! Nu är vi hemma igen. Imorgon börjar Mfern jobba, E skolas in på nya avdelningen. Vardag igen. Skönt. Capoeira på tisdag, hoppas verkligen jag hunnit bli helt kry, annars kommer det bli en tuff start på terminen.
    Hello bäjb!
    lokisse skrev 2010-09-12 20:19:42 följande:
    jupp dom pratar tyska mycke underhallande tills man vant sig vid det
    Jag blir full i skratt när jag hör tysk dubbning, säger bara det.Foten i munnen
Svar på tråden The return of the Lolilla