• M C

The return of the Lolilla

HäxanSurtant skrev 2010-09-13 03:27:09 följande:
    *blä*

Kill the dragon!!!

Önskar god natt, dags för sängen några timmar.
    Häxan! Tja! Kul å se dig!

Sover ni era sovtöntar? Vet ni inte att det är måndag idag? Bättre fråga: vet inte era barn att det är måndag idag?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-13 09:31:54 följande:
    HAHAHA! Vilket svin du är.

Jag tycker kvinnor ska vara mjuka och sköna så jag är inte speciellt hård nånstans faktiskt. Min mage är platt, men inte hård. 
    Mäh, du är en av de hårdaste kvinns jag någonsin stött på!

Hello förresten, läste om vabben. Stackars!

Vabba fredagar - obegåvat! Hade en arbetskamrat som tog små minisemestrar när hon blev trött på att jobba. Tre "sjukdagar" och sen kunde hon ställa in semestern hon planerat veckan därpå. Jag vet att hon ljög, hon var inte sjuk innan, det hördes inte i telefonen och dessutom åkte hon till fjällen. En gång stötte de på henne på stan på ett fik när hon skulle varit hemma sjuk.
    Behöver jag säga att jag inte gillar folk som ljuger?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-13 08:54:37 följande:

Äntligen! lyckades jag ladda upp en bild. 

Snart har vi sånna här igen! Eller inte vi, vovvens uppfödare, för det är hennes valpar, men ändå. Detta är självklart inte hemma hos mig, utan hos uppfödraren.

Mmmm, guuu så gulliga! Hjärta
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-13 09:39:17 följande:
    Hello

Du har ju såklart rätt till din egen åsikt, men får jag fråga varför du tycker att jag är hård?  
    För att folk lyssnar på dig. De respekterar dig direkt utan spisning. Jag gör det! Det är inte många som får mig in i ledet som du gör!
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-13 09:41:33 följande:
    Men gulle! Vilken fin komplimang, jag blir helt rörd.
    Snygg, smart, trevlig, bra moral och stenhård - en oemotstådnlig kombination!
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-13 09:47:06 följande:
    MC

bestämde ni er för nåt på mässan?  
    Ja, bla för att inte köpa en la vita Bionda. Det blir för massivt vitt. Det behövs lite mer trä för att tona ner det vita i det där lilla utrymmet.
    Sen måste vi gå upp två storlekar, den var skitliten 545an. Man satt som i ett skruvstäd vid bordet dvs det blir ohållbart på vintern.
    De har bytt inredning och en gråvit/trä-vit var skitsnygg. Nu finns den säkert på nätet, ska titta om jag hittar den.
    Vi bestämde oss även för att Kabe är överpriserat, man får två Hobby för en Kabe i samma storlek.
    Nu ska jag leta upp en bild.
  • M C

Lite suddigt, men det är den här inredningen. Den modellen vi har lutar åt nu är större och har två sittplatser. Är inte så kompakt heller. Gubben är med!
  • M C
    Sven Justus skrev 2010-09-13 09:58:31 följande:
    Aha, en till som jag måste skrika och svära åt när jag kör bil... :) Eller?
    Jag har en väldigt tung högerfot. Dessutom flyttar jag på mig när det blir köer. Iofs är det mycket dubbelfiligt på E4an nu, det är inte lika jobbigt nu som för säg tio år sen.
  • M C

Sven Justus skrev 2010-09-13 10:10:05 följande:

Spelar ingen roll...att dra sitt hem efter bilen borde vara förbjudet mellan 0800 och 2000 under perioden april till oktober.  :)
    Hahhaa, hatar du alla eller?

Toa bredvid sängen och handfat bakom väggen. Vitrinskåpet rakt fram är vridbart och har TV-plats på andra sidan. PlattTV alltså.

Luftigare. Mer plats i soffgruppen, en hörna till snorhyvlarna och deras våningssängar är bakom väggen med de löjliga hyllorna på, mittemot hörnsoffan.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-13 10:13:16 följande:
    särskilt för holändare hela jävla autobahn är igen korkad av nederlänska husvangsmarodörer som bara maste köra om varandra i 50 kmh...
    Här är det pensionärerna. De åker ofta i en fin bil, säker och bra - men går tydligen bara 80 på 120-väg.
    Trafikfaror!
Svar på tråden The return of the Lolilla