lokisse skrev 2010-10-04 13:48:15 följande:
men är du inte klok ni är ju mammor bada tva och inget annat spelar nagon roll klart att ni är kompisar och tycker samma lika om allt!!
Ja men ungefär...Fast jag misstänker att hon är mormor. Haha förlåt att jag låter som en horribel och vedervärdig människa. Men jag vill faktiskt bara gå ut och gunga med V ibland, klappa händerna och mysa med honom. Jag har inget gemensamt med en 60 åring som är där med en 5 åring. Jag vill inte berätta om mig själv och mitt barn och jag vill så fan heller veta något om hennes liv. Det är seriöst skitjobbigt. Där står vi och gungar och V tjuter av skratt och så kommer en fossil fram och ba
-"heeej" *väntar*
-"Hejhej" *gungar vidare
- *står kvar* Vad heter din lilla?
- " Han heter V och om du ursäktar måste jag hålla lite koll på gungan här för han är inte mer än 11 månader och jag litar inte på hans motorik"
- *skrattar igenkännande* "nej det kan man ju inte, jag minns när Pella här var BLABLABLABLABLABLABLABLA"
Jag blir tvungen att stanna gungjäveln eftersom jag inte kan gunga V på ett tryggt vis samtidigt som jag artigt lyssnar på Pellas jävla livshistoria. V blir ledsen och gnäller eftersom han vill gunga och till sist får vi gå till en annan lekplats för att få vara ifred.
Är det mig det är fel på?? Jag har inget emot att folk är trevliga och hälsar men lite kan man väl för fan känna av situationer??