Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-04-28 09:34:42 följande:
    Underbart, helt enkelt underbart.Denna dagen, ett liv.
    härligt att höra!
    jag har ätigt tommatsoppa till frukost
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-04-28 09:40:08 följande:
    Morning mina älskade raggmuffar!
    hej sötnos!
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-28 10:09:19 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-109/m52181517.htmlNähä, den handlar om pappadagarna, nån sabla rödstrumpa får sällis av andra rödstrumpor i "kampen" mot ojämlikheten.Sen kommer vi vanliga tänkande människor in och "bara förstör".
    Det bästa jag hört pa senaste angende männens förtryck var i traden om att lura till sig ett barn.
    det är männens fel att kvinnor inte skaffar sig barn medans dom kan efter som dom tvingar dom att ga ut skolan plugga vidare och skaffa sig en karriär  genom att sätta det som norm för kvinnorrna.{#lang_emotions_sealed} alltsa är det helt ok att lura till sig ett barn som pappan inte vill ha innan man blir feril

huvudsaken man inte behöver ta nagot ansvar själv
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-28 10:28:48 följande:
    Nu dusch och plugg. Kram
    stackars liten!
  • lokisse
    Ord blind skrev 2010-04-28 10:45:36 följande:
    Nu har jag inte läst tråden (har undvikit att klicka på den sedan den startades...) men jag måste säga att om man tror att VD:n i ett företag kan ersättas med en vikarie då behövs det inte tilläggas mer.....
    den teori som dom kom fram till var att kvinnor inte har nagot annat val än att lura sina män att skaffa barn efter som dom fran barnsben tvingas in i skola jobb karriär av ondsinta män som inte vill ha barn...
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-28 11:41:44 följande:
    Ja, det är väl ungefär där vi går i klinch, jag och mitt "possey" och ultrafeministerna. Alla har inte samma förutsättningar, vi kan inte tvinga folk att göra som några få tycker borde vara normen.
    jag är fortfarande övertygad om att det handlar om att kvinnor är lite bätre än män i manga femenisters fall. 
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-28 12:31:53 följande:
    Jag tror att det är en generationsfråga, vänta två generationer till så har vi ett annat samhälle.
    jag tror att det kommer att ga tillbaka till typ 50 tal...
  • lokisse
    M C skrev 2010-04-28 12:36:41 följande:
    Äh, interå.Jag har inga kompisar runt mig som inte har det som de vill själva, det blir bara bättre och bättre.Om vi låter fundisarna och feministerna skrika högst kommer vi dit, men förhoppningsvis är vi fler med sund bonnförnuft.
    jag är bara rädd att det ska finnas endast en väg och den maste man följa . inga andra möjligheter utanför normen
  • lokisse

ja för feta mänskor som tafsar pa vagnar är mer iriterande än 14 isar som inte har vätt att stuva undan sin vagn pa bussen!

gah!!

• lokisse
    Vik hädan skrev 2010-04-28 13:03:09 följande:
    Fjortisar är alltid äckligast oavsett vad det gäller. Det är min livsfilosofi.
    japp jag haller med!
Svar på tråden The return of the Lolilla