• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-15 17:09:01 följande:
    Tack alla! Jag måste nog dricka vin ikväll. Men då blir jag nog kalas och somnar, det vore tråkigt när det nu är så sjukt mycket drama på gång. För det vill man ju inte missa. Kräks *irony*
    Jag kan joina dig om du vill ha sällis. En sån här dag förtjänar lite vin, dessutom har jag ont i lederna igen.
    *går och hämtar ett glas*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-15 18:44:06 följande:
    räligt *lägger pa listan över märkliga dialektala ord som man skulle kunna använda en dag när ingen räknar med det*
    Många nya ord blir det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-15 19:10:42 följande:
    och du menar att jag ska spänna fast mopsarna pa den?
    Blir som en gratis karusell!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-15 19:15:08 följande:
    Mitt tåg är försenat. Ovanligt.
    Sån är di, tågen.
    Som konduktören på vårt lokala tåg - de skulle åka vidare med plan från arlanda och när konduktören hörde att de hade en tid att passa: - och då tog ni tåget?
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-15 19:31:34 följande:

I väntan på Vadå?

Orgasm?
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-15 19:35:38 följande:
    Av Knissen? Nej, vi skall bara äta mjukglass. VÄL??? *rädd*
    Vad har mjukglass med orgasm att göra? *förvirrad*

Men å andra sidan är det rätt... inspirerande? med kalla saker i muttan.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-16 08:14:52 följande:
    Goddag. Regnet öser ner i Skåneland, storm i natt. Kul.

Fint, verkligen fint. Vi har duggregn och rådimma.

Godmorgon snygging!

• M C
    Semper Idem skrev 2010-09-16 08:59:16 följande:
    Skitgammal men ändå rolig morgonläsning...

123an.tjosan.se/skadeanm.html
    Drömmer
    Min personliga favorit är "den döde kom cyklande från vänster" - från en polisrapport.
  • M C

Äh, jag läste några sen tyckte jag att byfånen som propagerar för nån slags "jag är bitter på att folk gör abort och vill införa en straffavgift, eller bara straff för de som försöker göra abort"-lag var intressantare.

Det är alltid roligt att få vara rak och ärlig mot folk som är bittra.

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-09-16 09:16:25 följande:

Vad skoj man kan ha med en laserpekare och en dobermann.

dumpalink.com/videos/Dog-bites-crotch.html

Bussiga klubbens ordförande!
Svar på tråden The return of the Lolilla