• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-16 18:15:38 följande:
    Vet du var brudarna är?
    Näe.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Der Ficker skrev 2010-09-16 18:24:57 följande:
    Hej kamrater! Jag orkar inte läsa ikapp fucking 30 sidor, så sammanfatta vad ni gjort här idag. Och om ni har pratat om mig vill jag veta på vilken sida jag hittar det
    Jag har pratat skit om dig på en sida, minns inte när det var men det var förra veckan.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-16 18:39:49 följande:
    Kan upplysa er om att jag, i helgen, skall göra chokladmousse med Baileysgrädde till efterrätt
    Mmmm....
    Jag ska rösta. Och städa garderoben. Verrrkligen spännande liv man har.
  • M C
    Der Ficker skrev 2010-09-16 18:57:30 följande:
    Flera gånger, och ja, han vet om det
    Äh, man får inte hänga upp sig på detaljer.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-17 08:53:37 följande:
    Sänggåendet igår var en jävla komedi. M och V låg och sov gott och jag hade duschat. Så smyger jag in i sovrummet. BAM säger det när jag öppnar dörren och den drämmer i en jävla flyttkartong som inte brukar stå där. Två steg senare snubblar jag. i ordets mest löjliga bemärkelse över det nya golvet som något jävla rötägg staplat bredvid min säng. I fallet sparkar jag foten rakt in i sänggaveln över vilken täcket hänger ner en bit. Jag hör hur V börjar gny och röra på sig och ligger kvar i mörkret HELT STILLA...inte enbart för att inte väcka honom utan för att jag sparkat så hårt att stortånageln spruckit och täcket kilats fast i tån. Det gjorde så ont att jag ville dö. Eller åtminstone föda barn för att lindra smärtan i tån.
    Hahhahahahaha, tänk om man haft en kamera där! *döööör*
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-17 09:06:19 följande:
    Morning cats! Kan du gå till fb?
    Jepp.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-17 09:17:55 följande:
    Har lämnat en helt hysterisk E på förskolan Fuck fuck fuck! Jag vet att det går över, om en stund, men jävlar vad jobbigt detta är..... *fokuserar på att det gick bra, igår*
    Usch, det är jobbigt i början!
  • M C

Jaha, har ni ett liv eller?

• M C
    2timearound skrev 2010-09-17 10:33:00 följande:
    Jag sitter här.......Drömmer

www.sexiganoveller.se/

Som vanligt då. Du har givit ut den länken förut, har kvar den på favoriter...
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 10:43:04 följande:
    Ont i magen
    *kramar om*

Äh fy fan, vi borde ha en gnällklubb.
    MÄh, vänta nu, det hade vi ju!

Känner för en gnälltråd. Idag har jag ont i aschlarna. (Axlarna)
    Ska snart iväg och handla lite, bla deo. Ska du ha lite tvåan? Luktar du viol idag eller är det samma surkärringsdoft ff?

Och vin. Asbelut vin.
Svar på tråden The return of the Lolilla