Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-07 13:13:38 följande:
    Han har flyttat till nån som ger honom färska räkor.
    Då dör han. Det är inte kul. 
  • Mariohn

jag har letat överallt i alla förrådsutrymmen, soprum och parker i hela området. Var ute i 3 timmar igårkväll och letade och ropade på honom. M var ute och körde på alla vägar för att se om han blivit påkörd men han finns inte någonstans. Jävla idiotjävlakattjävel. 

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-07 13:15:33 följande:
    är han alergisk mot räkor?
    Nej han har en njursjukdom som jag betalt 15 000 för att komma till rätta med. Han får inte äta något annat än sin medicin och specialkost.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-07 13:17:20 följande:
    Men herregud. Du älskar visst den här katten rätt ordentligt. Ber verkligen om ursäkt för min okänslighet. {#emotions_dlg.flower}
    Jag tog hand om honom när han skulle avlivas för att ingen annan ville. Min kompis hittade honom i en lada. Han hade blivit biten i halsen av något djur och de skulle avliva honom dagen efter men jag lät honom stanna hos mig. Han är skelögd och döv på ena örat men han har varit min bebis i fem år. Han har inte fått gå ut innan eftersom vi inte bott bra men sedan V föddes har han velat gå ut och börjat fördärva saker inne, skrika på nätterna och vara dryg. Så nu när vi flyttade hit lät jag honom gå ut. Han har hållt sig i trädgården och på området hela tiden men i förrgårkväll kom han inte hem fast jag ropade. Han är borta Gråter
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-07 13:22:00 följande:
    *klappar* Är han märkt?
    Nej. Han har ett halsband.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-07 13:25:21 följande:
    Gick du omkring och skakade matkartongen? eller öppna en burk, med GOD kattmat (även om du inte tänker ge honom den =elak) och se om det kan locka fram honom. Han kanske inte alls är långt borta, bara rädd.
    Fast han tycker om sin mat och kommer alltid springande hemma när han hör att jag lägger upp mat. Han är inte alls rädd av sig. Tvärtom. Han är helt störd och klänger på folk och begriper inte när folk sätter sig på honom. Jag är rädd att någon gjort honom illa. Han kommer ALLTID när jag kallar och nu har han varit borta i två nätter. Jag är så sjukt ledsen och orolig och arg. 
    lokisse skrev 2010-10-07 13:25:38 följande:
    det later som om kissen kan komma hem vilken dag som helst.
    när värden är sa ny kan dom vara borta en sväng i bland
     Det ösregnar och han har inte fått mat på två dygn
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-07 13:30:26 följande:
    Ja, jag fattar. Önskar jag kunde hjälpa till med nåt.

......

Berätta ist vad du skev i bärets tråd om vad du äter på helgen? Jag orkade inte gå in där......
    Hummer och skumpa. Det är tydligen konstigt. Jag tycker inte det. Det är gott. Jag äter inte godis. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-07 13:31:25 följande:
    Maran: Gå hem till ert gamla boende och kolla. Han har säkert bara velat gå hem.
    Där är han garanterat inte. Han är livrädd för det området. Tiger bor där. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-07 13:35:11 följande:
    Ja, det låter gott Äter alla de andra wt-familjerna godis när de ska "festa till det"?
    Nej men alla familjer jag känner inklusive min egen. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-10-07 13:36:32 följande:
    Du kunde duschat efter att doktorn slet ut dig ur mig, imorse, liksom. Bara ruskar på dig och går vidare, som en annan skabbig hanhund
    Är det ni som har startat fitttråden?
Svar på tråden The return of the Lolilla